وقتی جن گیرها آدرس دقیق اقلام گم شده را ارائه می دهند

گزارش کردن مبنای تفکر و فرهنگ تبلیغی، حجت الاسلام ولی الله نقی پور فر با اشاره به روش های فریب جن گیران گفت: برخی جن گیران گاهی اوقات آدرس دقیق وسایل گم شده و خودروهای مسروقه را می دهند، بنابراین برای مردم جذاب است اما آن فرد بدبخت با انجام یکی از این موارد کشته می شود. حمله به این وضعیت رسیده است. یکی یکی از شاگردان ما نزد جن گیر رفت و گفت استاد ما می گوید امثال شما اسیر شیطان و جن هستند و این شخص اعتراف کرد که من حتی بدون اجازه این جن حق نوشیدن آب ندارم و آنها حق داشتم آب بخورم مدتی است بچه ام را با خودم می برم و البته حقوق هم به من می دهند اما همه اینها با از دست دادن تمام آبرو و وجود یک انسان است. سحر نیز از همین دست است، پس مجازات ساحر مرگ است، زیرا با گناه خود در این دام افتاده و دیگران را ناخوش می کند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: فردی که با جن ارتباط دارد حتی می تواند برای عده ای که فریب خورده اند خواب بیافریند یکی از بزرگان قرآن و حدیث به من گفت که شما با حضرت فاطمه (سلام الله علیها) مشکل دارید. نسبت به او بدبین شوید؛ ماجرا از این قرار بود که او در مقطع کارشناسی بود یکی او از اساتید درس می گیرد و این استاد خود را عارف معرفی می کند و این شاگرد به عنوان استاد عرفان بسیار به او اعتماد می کند و در مقطعی از او خواستگاری می کند و این دختر نیز احساس می کند که شادی دارد. تغییر برای او است به گفته این شخص، او شب در خواب بوده و حضرت زهرا (س) را در خواب دیده و این ادعای عرفان را در خواب تأیید کرده و این خانم با اطمینان پاسخ مثبت داده است.

این خانم گفت؛ مدتی بعد از ازدواجم دیدم همسرم با نوامیس های دیگران بهانه می گیرد و بدرفتاری می کند. بعد متوجه شدم که با یک هیولا ازدواج کرده ام و با وجود اینکه طلاق گرفته بودم به امامان بدبین بودم… تا اینکه به او هشدار دادم که این شخص برای تو خوابی ساخته است. البته باید دید این دختر چه ضعفی نشان داده بود که این ابلیسک توانسته چنین تاثیری بر او بگذارد و او را بخواباند. عرض کردم راه دخول بر مؤمن بسته است پس خود اینها با گناهانی راه را باز کردند. »

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما