به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سومین قسمت از فرانچایز فیلم «ونوم» با عنوان «ونوم؛ «ونوم: آخرین رقص» (Venom: The Last Dance) از امروز جمعه چهارم. آبان این فیلم رسما انتشار خود را آغاز کرده است که بازخوردهای منفی زیادی از سوی منتقدان دریافت کرده است.
به گزارش آنا، قسمت سوم «ونوم» که آخرین فیلم ابرقهرمانی مارول است که امسال اکران می شود، ضعیف ترین نسخه فیلم های مرتبط با این شخصیت تا کنون است. این اثر اولین فیلم کلی مارسل در مقام کارگردان است، هنرمندی که پیش از این به عنوان فیلمنامه نویس، بازیگر و حتی تهیه کننده در هالیوود آثاری تولید کرده است، اما برای اولین بار با فیلمی خاص با به روزترین فیلم تولید شده است. فن آوری ها وارد عرصه کارگردانی شده است.

تام هاردی بازیگر محبوب انگلیسی برای سومین بار در نقش «ادی براک» یا «ونوم» بازی کرده است و در این قسمت بازیگرانی چون جونو تمپل، چیویله اجیوفر، کلارک باکو، ریس ایفانس و استیون گراهام در کنار او به ایفای نقش پرداخته اند. . اما به نظر می رسد این ترکیب بازیگران در کنار کارگردانی چهره ای از فیلم اول، نتیجه را چندان راضی کننده و ضعیف ترین فیلم را در میان آثار این شخصیت ابرقهرمانی قرار داده است.
در ماه های اخیر آثار این ژانر شکست های زیادی را تجربه کرده اند، البته بزرگترین شکست بدون شک قسمت دوم فیلم «جوکر» با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا و به کارگردانی تاد فیلیپس است. فیلمی که از ۴ اکتبر (۱۳ مهر) اکران شده است مهر) تا به امروز با گیشه 192 میلیون دلاری هنوز نتوانسته به رقم فروش بودجه تولید فیلم که 200 میلیون دلار بوده است برسد و یک شکست مطلق برای شرکت ها است. دی سی برادران وارنر و ستاره های سرشناسی شده اند.
نکته جالب توجه در مورد این دو فیلم ابرقهرمانی که هم اکنون در حال اکران هستند این است که علاوه بر اینکه مانند اکثر این فیلم ها نمرات بالایی از منتقدان دریافت نکرده اند، از مردم عادی و عاشقان عادی سینما نیز نمرات بسیار پایینی دریافت کرده اند. نشان دهید که آنها واقعاً افت کیفیت زیادی نسبت به قسمت های قبلی خود داشتند.
فیلم جوکر در سایت IMDB امتیاز 5.2 از 10 را کسب کرده است. Rotten Tomatoes امتیاز بسیار پایین 32 از 100 و 45 از 100 در متاکریتیک دارد. قسمت سوم ونوم تقریباً شرایط جوکر را دارد، با وجود ستاره محبوبی چون تام هاردی، این فیلم در سایت IMDB امتیاز 6.2 را به خود اختصاص داده است که برای روز اول امتیاز بالایی محسوب نمی شود و قطعا افزایش خواهد یافت. روزهای آینده پایین تر خواهد رفت. در سایت Rotten Tomatoes منتقدان به آن امتیاز 36 از 100 و در متاکریتیک امتیاز 42 از 100 را به آن اختصاص دادند.
البته اگر اتفاقات منفی و تبلیغات زیادی که برای آخرین فیلم جوکر تاد فیلیپس رخ داد، برای ونوم هم رخ دهد، باید منتظر امتیازهای منفی بیشتری برای فیلم کلی مارسل باشیم. اما در مجموع به نظر می رسد که شرایط آثار ابرقهرمانی در هالیوود مثل قبل نیست و هر فیلمی در این ژانر، فارغ از ویژگی های بصری و داستانی، به اثری پرفروش و محبوب در گیشه تبدیل نمی شود.
با توجه به خروجی چند فیلم اخیر دنیای مارول و دی ج، این شرکت‌ها باید با وسواس بیشتری به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی ادامه دهند، وگرنه باید هر سال شکست‌های بیشتری را در کارنامه خود تحمل کنند، شکست‌هایی که می‌تواند سال‌های رکوردشکنی آن‌ها را در باکس آفیس جهانی تحت الشعاع قرار دهد.

۲۴۴۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما