پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام سریال: The Haunting of Hill House
  • خالق: مایک فلانگان
  • بازیگران: هنری توماس، الیور جکسون کوهن و کیت سیگل
  • سال انتشار: ۲۰۱۸
  • تعداد قسمت ها: ۱۰
  • جنسیت: معمایی، درام و وحشت.
  • میانگین نمرات The Haunting of Hill House در وب سایت (imdb): 8.6

خانواده در سریال Hill House Haunted خانه را ترک می کنند

خلاصه سریال

این نمایشگر گروهی از برادران است که در کودکی در خانه ای که معروف ترین خانه جن زده در کشور شناخته می شود، بزرگ شده اند. حالا که بزرگ شده اند باید به همان خانه برگردند تا با فاجعه ای که برایشان پیش آمده روبرو شوند. اعضای این خانواده مجبور می شوند در نهایت با ارواح موجود در گذشته خود مقابله کنند. ارواحي كه برخي از آنها هنوز در ذهن اعضاي اين خانواده وجود دارد و در كمين آنهاست. در حالی که دیگران ممکن است سایه های خانه هیل را مشاهده کنند. این سریال تمام عناصر ژانر خانه خالی از سکنه را در بهترین حالت خود در بر می گیرد و به ما یادآوری می کند که این ژانر هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در مورد سریال

فلانگان در بازنویسی و بازنویسی فیلم بر روی خانواده کرین و خواهر و برادرهای مشکل دارشان تمرکز کرده است که همانطور که از عنوان فیلم پیداست، در این عمارت شوم و مرموز، یعنی عمارت جن زده هیل، بزرگ می شوند. هر کدام از آنها در دوران کودکی با بدترین ترس های خود مواجه شده اند. حالا هر کدام از این بچه ها بزرگ شده اند و زندگی مستقل خودشان را دارند. آنها سعی می کنند دوران کودکی خود را از زندگی متفاوت امروز خود جدا کنند. اما حتی خاطرات آن روزها و تاثیر آن اتفاقات از ذهنشان بیرون نرفته و روی آنها تاثیر گذاشته است، موضوعی که کاملا هنرمندانه به تصویر کشیده شده است. در هر یک از قسمت ها، داستان. یکی شخصیت ها به صورت جداگانه طراحی شده اند و هر یک از اعضای خانواده دیدگاه و دیدگاه خاص خود را نسبت به اتفاقاتی که در دوران کودکی آنها رخ داده و تأثیراتی که آن اتفاقات در بزرگسالی آنها می گذارد دارند.

در داستان این فیلم استیون پسر بزرگ خانواده نویسنده ای است که با انتشار کتابی درباره تاریخچه خانواده اش در عمارت هیل به شهرت رسید. اما بقیه اعضای خانواده، به خصوص خواهرش شرلی، خوشحال نیستند که استیون داستان زندگی خود را برای پول و شهرت منتشر کرده است. قسمت اول مجموعه عمارت Haunted Hill به ماجراهای استیون اختصاص دارد. در این قسمت متوجه می شویم که اگرچه استیون در مورد ارواح و موضوعات ماوراء طبیعی می نویسد، اما به آنها اعتقادی ندارد. در قسمت های بعدی با شرلی که مرگ مادرش در کودکی تأثیری عمیق و مخرب بر او گذاشت و او را مسئول تشییع جنازه کرد. تئودورا که قدرت لمس عجیبی دارد، با مردم که معتاد است و باعث شرمندگی خانواده و با ضربه بزنید ما متوجه می شویم که خواهر دوقلوی لوک کیست و او زندگی غم انگیزی دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما