به گزارش بازتاب آنلاین، انجمن تولیدکنندگان آمریکا (PGA) از کریس ملدانداری، بنیانگذار و مدیرعامل ایلومینیشن با دریافت جایزه دستاورد دیوید او سلزنیک در سال 2025 تجلیل می کند. این جایزه به دلیل موفقیت های فوق العاده اش در تولید فیلم به او تعلق می گیرد.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، ملنداندری دومین تهیه کننده انیمیشن است که در 36 سالی که از شروع این جایزه می گذرد، این جایزه را دریافت می کند. مراسم سالانه جوایز انجمن تهیه کنندگان در 8 فوریه در لس آنجلس برگزار می شود.

مالداندری در سال 2007 استودیوی ایلومینیشن را تأسیس کرد. قبل از آن، او ریاست انیمیشن فاکس قرن بیستم را بر عهده داشت. از آثار او می توان به «من نفرت انگیز»، «لوراکس»، «هاپ»، «مینیون ها»، «زندگی مخفیانه حیوانات خانگی»، «آهنگ»، «گرینچ»، «فیلم برادران سوپر ماریو»، «عصر یخبندان» اشاره کرد. و … اشاره کرد.

رؤسای انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا در بیانیه‌ای از دیدگاه و نوآوری خارق‌العاده او برای فیلم‌های بلند انیمیشنی که مخاطبان در هر سنی را مجذوب خود کرده‌اند، تمجید کردند و افزودند: رویکرد دقیق او به تولید منجر به موفقیت نادر فیلم‌های رکوردشکنی شده است. فرنچایزهای محبوب.”

جایزه سلزنیک تاکنون به تهیه کنندگان مطرحی چون استیون اسپیلبرگ، باربارا بروکلی، مری پارنت، چارلز روآن، برایان گریزر، دیوید هیمن، کوین فایگی و اخیراً مارتین اسکورسیزی اهدا شده است.

۲۴۴۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما