به گزارش بازتاب آنلاین سایت عصر ایران، وی نوشت: سالانه گردش مالی هنگفتی دارند که 30 هزار میلیارد تومان تخمین زده می شود که رقمی نجومی است و تا زمانی که مجبور به تحمل آن نباشند رایگان است. تلاش های ویژه

علاوه بر این، به لطف ایلان ماسک که اینترنت ماهواره‌ای بدون فیلتر را راه‌اندازی کرد، شرکت جدیدی برای آن‌ها پدید آمده و هر مجموعه استارلینک را با قیمت‌هایی از 50 تا 200 میلیون تومان به محبوس‌های خدا می‌فروشند!

بدیهی است که این افراد نگران تعطیلی کارگاه فیلترشکن قدیمی خود و کارگاه جدید استارلینک خواهند بود. آنها پول و قدرت کافی دارند تا بخشی از آن را صرف مبارزه با تلاش های دولت برای پایان دادن به فیلترینگ کنند.

البته آنقدر صادق نیستند که بگویند: آقای رئیس جمهور! گوشه ای نشسته ایم و به لطف معاشقه، گردش مالی هزاران میلیارد تومانی داریم که هرگز جرأت دیدن آن را نداشتیم! لطفا پا به پاشنه ما نگذارید و در صورت تمایل خود یا فرزندانتان از این کتاب رایگان بهره مند شوید و با هم غذا بخورید.

فیلترشکن ها و معامله گران استارلینک پول کلان خود را در پرده ای از شعارهای به ظاهر انقلابی و مذهبی می پوشانند و این شایعه را منتشر می کنند: «چرا می خواهید با حذف فیلتر، ارزش ها را زیر پا بگذارید؟» چرا می خواهید فیلترینگ را حذف کنید؟ فیلترینگ، چرا خانواده را به خطر می اندازد؟ چرا با رفع فیلترینگ برای شبکه های اجتماعی دشمن ارزش قائل می شوید؟» و این حرف های تکراری در میان حرف های مکرر گوش ملت را پر کرد و حتی سرگیجه آنها را گرفت.

باید گفت اگر نگران ارزش ها، خانواده و محتوای نامناسب در اینترنت هستید، فروش فیلترشکن اشتباه است. جدا از اینکه حنای شما رنگی نیست و شعارهای ریاکارانه شما مانند سر کبریت شده که به صفحه اصطکاک کشیده شده و روشن نشده است، دیگر چیزی برای چسبیدن به آن باقی نمانده است، چه برسد به آتش زدن! تو داری کار خودت رو میکنی ما رو اذیت میکنی

این فقط قسمت مالی ماجراست و فیلترشکن های مجانی که چندین سال است در دست مردم از کوچک تا بزرگ است. در دنیایی که هیچ گربه ای برای بهشت ​​موش نمی گیرد، معروف است که بسیاری از شرکت های تولید کننده فیلترشکن در دنیا از روی مهربانی و دلسوزی برای ساخت فیلترشکن برای مردم ایران هزینه نمی کنند. همه می دانند که اکثر فیلترشکن های رایگان اسرائیلی و آمریکایی هستند و باید از مخالفان رفع فیلتر بپرسید: شما که نگران رفع فیلتر هستید، نگران نباشید که میلیون ها نرم افزار جاسوسی اسرائیلی و آمریکایی به نام فیلتر شکن. آیا روی گوشی مردم – از جمله صدها هزار مدیر از پایین به بالا – نصب شده است و کسی کک نمی زند؟!

اگر فکر می کردید که ما انسان ها آنقدر احمق هستیم که آن طرف بازی فیلتری که شما شروع کرده اید را نمی فهمیم، کاملا در اشتباه هستید. بیایید صادقانه و کاملاً صریح باشیم: شما یا دلالان حرام، انبوهی سیری ناپذیر از فیلترشکن ها و استارلینک هستید که فقط و فقط به پول اهمیت می دهید، حتی اگر با آزار و اذیت دائم مردم در حین فیلتر کردن، خون آنها را به شیشه تبدیل کنید، درست است ماموران و مزدوران. موساد و سیا دستورات دریافتی را با ظاهر ارزشی اجرا می کنند: المعمور متاسفم!

تعدادی آدم ساده، زودباور و حتی خوش قلب و خوش نیت بازیچه ی شما شده اند. اگر لازم است آنها را به خیابان ها بفرستید تا از طرف امت حزب الله شعار بدهند تا با رفع فیلتر، بوقلمون شما تبدیل به مرغ نشود.

تمام ماجرا همین است و البته بس!

23302

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما