به گزارش مانیبان، غلامرضا تاجگردون روز جمعه در نشست با خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: رئیس جمهور مانند همیشه و شفاف موضوعی را در خصوص گرانی بنزین بر اساس واقعیت های موجود جامعه مطرح کرده است اما این به معنای گران شدن است. و ما این قیمت را تایید خواهیم کرد. در بودجه نخواهد بود و شخص رئیس جمهور نیز مخالف هرگونه افزایش قیمت است، زیرا جامعه آمادگی و انعطاف پذیری ندارد.

وی تصریح کرد: البته بهتر است عده ای که در بطن و متن جامعه و تصمیم گیری و پشت صحنه واقعیت های اقتصادی موجود نیستند و تجربه انجام این کار را ندارند، تکان نخورند. به این موضوع رسیدگی کنید و بیشتر از این به مردم توهین نکنید.

تاجگردون یادآور شد: مردم باید بدانند دولت و مجلس در کنار آنها هستند و با تمام اختیارات قانونی و تخصصی خود بودجه ای در راستای حمایت از مردم و کمک به معیشت، رفاه و اقتصاد ملت بزرگ تهیه خواهیم کرد. ایران.

وی گرانی بنزین را کسانی دانست که به ضرر مردم هستند و تاکید کرد: به این افراد که در دولت و دولت جایگاهی در تصمیم گیری ندارند توصیه می شود با هموطنان مهربان تر باشند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور تصمیم دارد واقعیت های اقتصادی جامعه را برای مردم روشن کند و بخشی از آن قیمت بنزین است.

تاجگردون تصریح کرد: گروهی با استفاده از این موضوع برای بهره برداری سیاسی یا منافع خود اقدام به افزایش قیمت بنزین کردند.

وی با یادآوری اینکه مردم به آرامش نیاز دارند، گفت: با عقل مردم بازی نکنید.

تاجگردون با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1404 به تازگی کار خود را آغاز کرده است، تاکید کرد: در این کمیسیون با در نظر گرفتن واقعیت های جامعه، محدودیت منابع، مشکلات معیشتی مردم و نیازهای جامعه تصمیم گیری می شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما