پخش آهنگی از رپ فارسی در سریال پنگوئن

سریال پنگوئن یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های سال 2024 است که در قسمت جدید آن شاهد پخش یکی از آهنگ‌های رپ فارسی بودیم.

فرشاد یکی از خوانندگان ایرانی در سبک رپ فارسی است که بسیاری از دوست‌داران این سبک با آثار او آشنا هستند. اخیراً در یک اقدام جالب از شبکه «اچ بی او» (HBO)، آهنگ نوت سیاه از این خواننده پرطرفدار در یک سکانس شنیده شد که بسیاری از کاربران ایرانی با دیدن آن شگفت زده شدند. در ادامه مطلب می‌توانید ویدیو مربوطه را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پخش آهنگ نوت سیاه از فرشاد در سریال پنگوئن

«فرشاد قنبری»، متولد 12 دی 1367 در تهران، فعالیت خود را در رپ فارسی از سال 1385 با لقب «گوستی» (روح) آغاز کرد. او از سال 1388 با انتشار مجموعه یک روز کابوس به صورت حرفه‌ای وارد دنیای موسیقی شد و پس از مدتی لقب «گوستی» را کنار گذاشت و با نام خودش، «فرشاد»، به فعالیت ادامه داد. آثار فرشاد اغلب به نقد مسائل اجتماعی و مشکلات دنیای معاصر می‌پردازد.

ویدیو پخش آهنگ نوت سیاه از فرشاد در سریال پنگوئن را مشاهده کنید:

این خواننده تاکنون مجموعه‌هایی همچون یک روز کابوس، پوچ، دیشب، لغو، رند، 404، نبض و نویسنده را منتشر کرده است. مجموعه‌ی نویسنده در اسفند 1402 عرضه شد و یکی از جدیدترین آثار اوست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنگوئن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما