اجراهای «خیرگی»، «دورهمی چارلی»، «هملن» و «رخت شورشاه» در عمارت نوفل لوشاتو میزبان مخاطبان است.

به گزارش ایرنا، «خیرگی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دستافکن از دیروز یکشنبه 8 مهر او به مدت یک هفته ساعت 21:15 روی صحنه این تئاتر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: “ما با هیبت به دوران کودکی خود برمی گردیم و رابطه بین خود و والدینمان را مشاهده می کنیم. اتفاقی در آنجا افتاد و از آن لحظه به بعد دیگر همان آدم قبلی نیستیم. خیره شدن به ما لحظه ای که به نقطه ای خیره شده ایم و ذهنمان در جای دیگری غوطه ور است، غرق در خیال، رویاها و رویاهای گمشده، جایی بین رابطه خود و والدینمان مانده ایم.

بهمن امیدی، ارمیا انصاری، عسل جمالیان، لاله حسین پور صنعتی، پیمان حصاری، امیر خوش‌نودیان، نادیا رئیسیان، محمدحسین سپنج، یاسمن شمیرانی، محمدعلی عسگری، علی غیبی، سیاوش قبادی، حامی محسنی، میرشاهی قاضی‌عالی بازیگران هستند. این نمایش به ترتیب حروف الفبا هستند

«دورهمی چارلی» به نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری دیگر نمایش جدید عمارت نوفل لوچاتو است که از 25 اکران می شود. مهر تا 15 آبان هر شب ساعت 20:15 روی صحنه می رود.

عمارت نوفلوشاتو میزبان این نمایش است که در خلاصه آن آمده است: «میهمانی برگزار می شود که صدای تیراندازی از طبقه بالا شنیده می شود».

آرین رستمی، محمدامین سالاری، هادی عبداللهی، حسین قاسمی معبود، علیرضا کرمی، اردوان محمدی پور، مهدی معزی، ریحانه یوسفی و نیما مظاهری بازیگران این اثر هستند.

همچنین نمایش های «هملن» به نویسندگی علی منصوری و کارگردانی مژگان مشقانی و «رخت شورشاه» به نویسندگی بابک خواجه پاشا و کارگردانی علی یداللهی هفته پایانی خود را در این سریال سپری می کنند.

نمایش «سلاخی» به نویسندگی نیکلاس بایلن و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر نیز شنبه شب گذشته (28) بود. مهر) وظایف خود را به پایان رساند.

جدیدترین ساخته نوید محمدزاده در تئاتر

نوید محمدزاده تهیه کننده نمایش «فقط خدا» است. فقط خدا به کارگردانی محمود رشیدی نمایش “فقط خدا | فقط خدا» نوشته آرمان محرابی، شاهین بامد، کارگردانی محمود رشیدی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده از نهم. آبان در ماه 1403 در سالن شماره 4 بوتیک تئاتر ایران روی صحنه می رود. محمود رشیدی علاوه بر کارگردانی تنها بازیگر این نمایش است.

در خلاصه این نمایش آمده است: در کشمکش زندگی و رویارویی انسان با مشکلات روزمره و با یادآوری موضوع اصلی که هماهنگی با طبیعت است، حضور خداوند برجسته تر می شود. گویی انسان راهی جز همراهی با خالق خود ندارد، مگر اینکه فنا را در درون خود بپذیرد.

«جوو» به عمارت نوفل-لوشاتو بازمی گردد

نمایش «جو» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی جواد سحر بار دیگر به روی صحنه می رود. نمایش “جو” به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی جواد سحر دوباره از هفتم تا دوازدهم آبان ساعت 6 بعد از ظهر به صحنه عمارت نوفل لوچاتو برمی گردد. «جو» داستان سربازانی است که از قانون فرماندهی پیروی می کنند که پایان جنگ را نمی پذیرد، اما یک سرباز مقاومت می کند.

امیر ابراهیمی، نازنین رزال، امیررضا حسن پور، علیرضا علیلو، کیوان زارعی، سمیرا عکاف، اردلان کمالی، روشنا مثنوی، امیرمحمدی، حسام نادری و فرناز نجفی بازیگران به ترتیب حروف الفبا هستند.

«با خشم به عقب نگاه کن» روی صحنه می آید

نمایش «با خشم به گذشته نگاه کن» به کارگردانی فضل الله عمرانی با حضور بازیگران مطرح تئاتر روی صحنه می رود. نمایش «با خشم به گذشته نگاه کن» به نویسندگی محمد زارعی نمایشنامه نویس و مشاور کارگردان مازیار سیدی و کارگردانی فضل الله عمرانی آماده اجرا می شود. «با خشم به پشت سر نگاه کن» این روزها در حال تمرین و آماده شدن برای اجراست و در روزهای پایانی آبان در سال 1403 روی صحنه می رود. این نمایش بر اساس متن «به عقب نگاه کن با عصبانیت» نوشته جان آزبورن ساخته شده است.

فضلاله عمرانی که کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد، تاکنون نمایش هایی چون «عروسی خون»، «متساوی الساقین»، «ایران»، «سه روایت مردن در روز مه گرفته»، «سه چهار روزه» را بر عهده داشته است. که امیر خونه نبودند و … بازیگران، مکان و زمان فروش بلیت این نمایش به زودی اعلام می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما