سازمان نقشه‌برداری کشور نسبت به اجرای طرح بکارگیری مشمولین وظیفه نخبه و امریه سربازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام کرده است.

 

به گزارش ایسنا، سازمان نقشه‌برداری کشور در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه سرمایه‌های انسانی از میان دانش آموختگان دانشگاه‌های دولتی در تهران و مراکز استان‌های کشور نسبت به جذب مشمولین وظیفه جهت گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری اقدام کرده است.

 

متقاضیان باید دارای مدک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مرتبط با وظایف و ماموریت‌های این سازمان و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های دولتی کشور باشند.

 

همچنین حداقل معدل برای مشمولان ۱۵ اعلام شده است. موفقیت در مصاحبه کمیته جذب و به‌کارگیری نیروی امریه، تایید گزینش و حراست سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان نقشه‌برداری از دیگر شروط پذیرش متقاضیان است.

 

اولویت پذیرش با افراد بومی، خانواده ایثارگران و نخبگان است.

 

رشته‌های قابل قبول در این طرح به این شرح است:

 

دوره کارشناسی ارشد:

 

همه گرایش‌های مهندسی نقشه‌برداری

ژئودزی

سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی

سنجش از دور

سنجس از دور زمین شناختی

علوم زمین

اقیانوس‌شناسی فیزیکی

جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری

مهندسی نقشه‌برداری-ژئودزی

مهندسی نقشه‌برداری-فتوگرامتری

مهندسی نقشه‌برداری-سنجش از دور

عمران

 

 

رشته‌های دوره دکتری

 

مهندسی عمران نقشه‌برداری

سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی

همه گرایش‌های مهندسی نقشه‌برداری

سنجش از دور

فیزیک دریا

ژئوفیزیک

مهندسی عمران

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما