افتتاح شعبه طلاین در تهران تجربه ای مطمئن در هنگام خرید طلای مذاب با صدور فاکتور رسمی.

به گزارش روابط عمومی طلاین شعبه جدید فروشگاه طلا با حضور محسن ابوالفتحی، مدیرعامل، تیم عملیات و جمعی از فعالان رسانه و حوزه طلا در تهران افتتاح شد. طلایین با این تبلیغ به نگرانی کاربران خود در مورد تحویل فیزیکی و اطمینان از اصالت کالا پاسخ داده و محیطی امن برای خرید حضوری طلای مذاب ایجاد کرده است.

این فروشگاه به کاربران Talain و سایر افراد این امکان را می دهد که به صورت حضوری این کار را انجام دهند خرید طلای مذاب آیا علاوه بر طلای آب شده، خرید و فروش سکه، سکه ایرانی و شمش نیز ارائه می شود. برای مشتریانی که طلای خود را در سامانه خریداری کرده اند، امکان تحویل فیزیکی در این شعبه وجود دارد. برای این کار لازم است قبل از مراجعه با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را ارسال نمایید.

محسن ابوالفتحی در این مراسم گفت: افتتاح مغازه شخصی. یکی یکی از اهداف اصلی ما افزایش قابلیت اطمینان و پاسخگویی به نیازهای مشتری بود. بسیاری از مشتریان ما نگران تحویل فیزیکی طلا بودند و ترجیح می دادند محصول را از نزدیک ببینند و آن را به صورت حضوری دریافت کنند. در این فروشگاه جهت خرید فاکتور رسمی با مهر و امضا صادر می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کنند.

محمد غلامی، سرپرست تیم عملیاتی طلاین نیز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات شخصی، افزود: افتتاح این فروشگاه فرصتی است تا مشتریان علاوه بر خرید اینترنتی، خرید خود را به صورت حضوری انجام دهند طلا را از نزدیک ببینید و کیفیت آن را بررسی کنید. علاوه بر این طلاین از مشتریان این فروشگاه طلا دریافت می کند و آن را به حساب کاربر واریز می کند و روند خرید و فروش را بدون دردسر می کند.

این فروشگاه در پاساژ شمس العماره، خیابان ناصر خسرو، طبقه اول، پلاک 334 واقع شده و هم اکنون آماده پذیرایی از مشتریان می باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما