رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان این موضوع را بر اثر این برخورد اعلام کرد پراید صبح روز دوشنبه ۹ نفر که ۶ نفر آنها دانش آموز هستند بر اثر یک دستگاه خودروی ون حامل تعدادی دانش آموز در ورودی شهر راین کرمان مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان این موضوع را بر اثر این برخورد اعلام کرد. پراید صبح روز دوشنبه ۹ نفر که ۶ نفر آنها دانش آموز هستند بر اثر یک دستگاه خودروی ون حامل تعدادی دانش آموز در ورودی شهر راین کرمان مجروح شدند.

سید محمد صابری با بیان اینکه حال عمومی همه مصدومان عادلانه ارزیابی شد، اظهار کرد: مصدومان به بیمارستان شهر باران منتقل شدند و جراحات آنها سطحی است اما برای ارزیابی و معاینه بیشتر پنج دانش آموز تحت مداوا هستند. در بیمارستان شهید باهنر کرمان.

به گفته وی، دانش آموزان بین 12 تا 16 سال سن دارند.

صابری توضیح داد: پراید خارج از یکی او از روستاهای اطراف به سمت راینشتات در حال حرکت بود که در ورودی شهر با وانت تویوتا برخورد کرد. مجروحان از جمله راننده وانت، راننده پراید این زن و سایر مسافران از ناحیه دست، پا، سر و بینی دچار جراحات سطحی شدند.

به گفته وی، یک کودک پنج ساله نیز همراه راننده است پراید بود

هنوز منابع پلیسی درباره علت این حادثه اظهار نظری نکرده اند اما انتقال این تعداد دانش آموز با خودرو یکی از مشکلات مشاهده شده در استان کرمان و حتی شهرستان کرمان است و لازم است اقدامات پیشگیرانه و ابزارهای کنترلی در کنار آن انجام شود. برای فرهنگ سازی

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما