یک نماینده مجلس گفت: راهکارهای مختلفی در برنامه هفتم دیده می شود و گزینه های جایگزینی برای افزایش قیمت بنزین وجود دارد که باید آنها را اجرا کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مصطفی متورزاده گفت: در بودجه 1404 خبری از قیمت بنزین نیست و همه گزینه ها به جز افزایش قیمت امکان پذیر است و اجازه گران شدن بنزین را در سال 1404 نخواهیم داد. “

وی درباره کاهش سقف سوخت با کارت سوخت شخصی از 60 به 50 لیتر گفت: متاسفانه هیچ توضیحی به مجلس برای کاهش سهمیه بنزین از 60 به 50 لیتر داده نشده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که کاهش سقف سوخت با کارت سوخت شخصی امری بسیار مهم است و همه اقشار مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد، باید از وزارت نفت بخواهیم به این موضوع بیایند و توضیح و توجیه کنند. اگر طرح جایگزینی در این زمینه دارد به ما اطلاع دهد و مجلس قطعا به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

وی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین در بودجه 1404 گفت: تاکنون لایحه بودجه 1404 تهیه نشده و خبری از قیمت بنزین نیست و همه احتمالات به جز افزایش قیمت امکان پذیر است و ما اجازه نمی دهیم بنزین در سال 1404 گران شود.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: راهکارهای مختلفی در برنامه هفتم دیده شده و گزینه های جایگزینی برای افزایش قیمت ها وجود دارد که باید آنها را اجرا کنیم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما