اولین تصاویر و اطلاعات از نسخه جدید جیلی گلکسی L7 منتشر شد

جیلی در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی L7 جدید است. قبل از ارائه رسمی این نسخه، تصاویر و اطلاعات آن در سایت وزارت صنعت و فناوری چین منتشر شده است. بر اساس اطلاعات موجود، این کراس اوور به آخرین نسل از موتور پلاگین هیبریدی شرکت جیلی مجهز خواهد شد.

تغییرات جزئی در ظاهر.

در مقایسه با مدل فعلی گلکسی L7، مدل جدید دستخوش تغییرات جزئی شده است که مهم ترین آن کاهش عرض پایین جلو پنجره است. در جاهای دیگر یا هیچ تغییری ایجاد نشده است یا اصلاحات آنقدر جزئی است که جلب توجه نمی کند. در آینه عقب هم اوضاع کم و بیش به همین منوال است و خبری از تغییرات اساسی نیست.

اولین تصاویر و اطلاعات نسخه جدید جیلی گلکسی L7 منتشر شد
اولین تصاویر و اطلاعات از نسخه جدید جیلی گلکسی L7 منتشر شد

از نظر ابعاد باید گفت که جیلی گلکسی L7 جدید دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4710، 1905 و 1685 میلی متر است. فاصله بین دو محور به 2785 میلی متر رسیده است که 10 میلی متر بیشتر از قبل است. این کراس اوور بسته به نوع یا سفارش مشتری، چرخ های 18 یا 19 اینچی را سوار می کند.

مشخصات فنی جیلی جدید گلکسی L7

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این نسخه از L7 به موتور جدیدی به نام «ثور» مجهز شده است. این موتور شامل یک موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی است. به گفته جیلی، این موتور بنزینی توانایی تولید 110 اسب بخار قدرت و مصرف 4.9 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر را دارد. انرژی موتور الکتریکی توسط یک باتری 18.4 کیلووات ساعتی تامین می شود. طبق استاندارد چینی CLTC می توان با این باتری 93 کیلومتر پیمود.

اولین تصاویر و اطلاعات نسخه جدید جیلی گلکسی L7 منتشر شد
اولین تصاویر و اطلاعات از نسخه جدید جیلی گلکسی L7 منتشر شد

طبق آمار، جیلی در شهریور امسال موفق شد 7018 دستگاه از گلکسی ال 7 را به مشتریان خود تحویل دهد. با این آمار، L7 در رتبه 46 جدول پرفروش ترین SUV ها در چین قرار دارد. همچنین از نظر میزان فروش نیز این خودرو 3.5 درصد از آمار کلی جیلی را به خود اختصاص داده است. این کراس اوور از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه رکورد فروش 55808 دستگاهی را به نام خود ثبت کرد و در آن مدت در رتبه 42 قرار گرفت.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت نسخه جدید جیلی گلکسی L7 در دست نیست. ناگفته نماند که مدل فعلی با قیمت تقریبی 126000 تا 170000 یوان به فروش می رسد. این ارقام به نرخ روز آزاد معادل 1130 و 1530 میلیارد تومان است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما