bitcoin vs dollar anthony pompliano explains why btc is better than fiat currencies ramzarz min

آنتونی پمپلیانو، مدیر سرمایه و از طرفداران ارزهای دیجیتال، در مصاحبه‌ای به برتری بیت‌کوین نسبت به ارزهای فیات اشاره کرده است. او معتقد است که بیت‌کوین به دلیل محدودیت عرضه و ساختار ساده‌اش نسبت به ارزهای فیات برتر است و این ویژگی‌ها، بیت‌کوین را به یک دارایی‌ پایدار در برابر نوسانات بازار تبدیل می‌کند.

به گزارش رمز ارز نیوز، پمپلیانو بیان کرد که سرمایه‌گذاران وال‌استریت بیش از حد بیت‌کوین را پیچیده کرده و از درک ارزش واقعی آن غافل مانده‌اند. او تأکید کرد که بیت‌کوین تنها به دلیل محدودیت عرضه‌اش که فقط ۲۱ میلیون واحد خواهد داشت، قدرتمند است؛ در حالی که ارزهای فیات به دلخواه دولت‌ها چاپ می‌شوند و از این نظر پایدار نیستند.

او همچنین افزود که سرمایه‌گذاران سنتی به‌جای توجه به پیچیدگی‌های بازار مالی، می‌توانند با خرید و نگهداری بیت‌کوین، بازدهی بهتری داشته باشند.

پمپلیانو به کاهش قدرت خرید ارزهای فیات نیز اشاره کرد و گفت که دلار آمریکا در ۳۰ سال گذشته ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. به نظر او، این مسئله نشان‌دهنده ناپایداری ارزهای فیات در مقابل بیت‌کوین است.

او همچنین بیت‌کوین را به عنوان یک پناهگاه امن در برابر تورم معرفی کرد و تأکید کرد که بیت‌کوین توانسته در طولانی‌مدت ارزش خود را حفظ کند. برای نمایش قدرت بیت‌کوین، او قیمت املاک را با بیت‌کوین مقایسه کرد.

به‌عنوان‌مثال، در سال ۲۰۱۶ یک خانه متوسط در آمریکا ۶۶۴ بیت‌کوین قیمت داشت، اما اکنون همان خانه تنها ۶ بیت‌کوین ارزش دارد. او همچنین اشاره کرد که اگر کسی در سال ۲۰۱۶ مبلغ ۵۰۰۰ دلار در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده بود، امروز می‌توانست با آن سرمایه یک خانه خریداری کند.

این مقایسه نشان می‌دهد که بیت‌کوین به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت، عملکرد بسیار بهتری نسبت به ارزهای فیات داشته است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما