به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ حدود 10 روز از پایان مستر المپیاد 2024 و قهرمانی سامسون داودا می گذرد، اما هادی چوپان او همچنان معتقد است که قهرمانی در این رویداد حق اوست و آنقدر قوی نیست که بتواند با عوامل خارج از صحنه رقابت کند.

به گزارش “ورزش سه”، در چند روز اخیر مصاحبه هایی انجام شده است هادی چوپان در همین راستا منتشر شد اما او هرگز به طور مشخص از رقیب خود سامسون داودا نامی نبرد و سعی کرد از دو طرف در مورد آن صحبت کند. اما در مراسم استقبال دیروز در شیراز توسط هادی چوپان گرگ ایران با حضور چند هزار نفری و هوادارانش تا پایان گلزنی کرد و علناً مدعی شد که قهرمانی حق اوست.

چوپان در مصاحبه ای در جمع مهمانان پذیرایی گفت: نفر اول هم می داند که مدال و جایزه ام را به من داده وگرنه من را نمی برد!

البته تفاوت جوایز برنده و نایب قهرمان مستر المپیاد 2024 نیز بسیار چشمگیر بود و برنده 600 هزار دلار و نایب قهرمان 250 هزار دلار دریافت کردند. این نظر ممکن است باعث بدتر شدن رابطه شود هادی چوپان و اگر سامسون داودا هم همینطور باشد، نشان می دهد که هادی حتی بیشتر از سال گذشته معتقد بود که با کسب رتبه دوم حقش ضایع شده است، اما سعی کرده روی صحنه خود را کنترل کند و مانند سال گذشته هیچ واکنشی نشان ندهد.

البته این پایان کار است نبود و حتی اگر از هادی چوپان وقتی از او پرسیده شد که آیا سامسون او را به آرنولد کلاسیک دعوت کرده است، او گفت: «این اشتباه است. سامسون نمی تواند من را به آرنولد کلاسیک دعوت کند. اینها بحث هایی است که در فضای مجازی مطرح می شود.»

و امروز هادی چوپان او علاوه بر این که نظرش را منتشر کرد مبنی بر اینکه مدال و جایزه اش از سامسون داودا است، در صفحه اینستاگرامش دو استوری هم برای رقبای خود خواند. هادی با انتشار ویدئویی که در آن چند هزار نفر در شیراز به استقبال او می روند، نوشت: قهرمان کیست؟

با کنایه نوشت: قهرمان کیست؟ و البته در استوری بعدی با انتشار عکسی از خود روی استیج مستر المپیا 2024 نوشت: خدایا می بینی.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما