پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال تب سرد
جنسیت درام اجتماعی
نویسنده علیرضا بذرافشان
کارگردان علیرضا افخمی
بازیگران شهاب حسینی
تغییرات دیرهنگام
حمید گودرزی
شهرزاد عبدالمجید
مهدی سلوکی
سروش صحت
سولماز غنی
محسن ذهتاب
ایلیا شهیدی پ.
محمدرضا کوهستانی
علی عابد است
سازنده موسیقی متن برنده محترم
کشور سازنده معرفی سری تب سرد سایت بازتاب آنلاین ایران
زبان اصلی فارسی
تعداد قطعات ۲۴

معرفی سری تب سرد سایت بازتاب آنلاین

خلاصه سریال

علیرضا افخمی داستان یک کارخانه‌دار جوان را روایت می‌کند که در آستانه ورشکستگی قرار دارد و از سر ناامیدی قصد دارد پسر خردسالش را در تب سرد ربوده و به بهانه آزادی از پدر ثروتمند و کارخانه‌اش اخاذی کند. وضعیت بغرنج و بحرانی برهند بدون توقف در شعارهای مرسوم و عقب‌نشینی، برخی از معضلات اجتماعی را از منظر اقتصادی بررسی می‌کند. اما در ادامه ماجرا طمع دو همدست جوان کارخانه دار ماجرا را به سمت دیگری می برد و تمام محاسبات و پیش بینی ها اشتباه از آب در می آید.

معرفی سری تب سرد سایت بازتاب آنلاین

در مورد سریال

تب سرد نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی است. این مجموعه در سال 2002 و از آن زمان ساخته شده است فروردین تا مهر در سال 1382 در بیست و چهار قسمت از شبکه سوم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

معرفی سری تب سرد سایت بازتاب آنلاین

یکی دیگر از نقاط قوت و متمایز سریال تب سرد در روایت صحیح و حساب شده داستان است. برخلاف بسیاری از سریال‌های درام ایرانی که شروع طوفانی دارند اما در میانه‌ها یکنواخت و خسته‌کننده می‌شوند، سریال تاب سرد با پیشروی جذاب‌تر می‌شود و مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

علیرضا بذرافشان به عنوان یک فیلمنامه نویس کارکشته و کارکشته در ابتدای سریال بیشتر به معرفی شخصیت ها و پیشینه گذشته آنها می پردازد. به موازات روایت داستان شهاب کیانفر (با بازی شهاب حسینی) به عنوان شخصیت اول فیلمنامه، نگاهی عمیق و ساده به زندگی حامد (حمید گودرزی) ارائه می شود. یکی از آدم ربایان داستان این دو شخصیت و زندگی خصوصی آنها به موازات یکدیگر پیش می رود تا اینکه با هم آشنا می شوند و وارد مرحله ای مشترک می شوند.

سرعت سریع و سکانس های جاده ای جذاب سریال، تب سرد را به یک تریلر موفق و جذاب تبدیل کرده است. داستان سریال پس از محکوم کردن حامد و پیمان (مرحوم کامبیز دیرباز) به عنوان آدم ربایان پسر شهاب، مسیر جدیدی به خود می گیرد و اتفاقات غیرقابل پیش بینی و هیجان انگیزی را رقم می زند.
تب سرد حکایت زیاده خواهی مردم و نابودی آنها با دستان خودشان است. شهاب با طرح نقشه ای برای دزدیدن پسرش، محصول زندگی او را به آتش می کشد. حامد با افتادن دوباره در دام شیطان از چاله بیرون می رود و در چاه می افتد و پیمان با وسوسه گزاف خود از یک جنایتکار خرده پا به یک جنایتکار حرفه ای تبدیل می شود. هر سه ضلع مثلث سریال تب سرد در نهایت به خودتخریبی ناخواسته می رسند و آلوده می شوند.

اثری از این دست با ویژگی ها و عناصر جذاب ذکر شده می تواند برای هر مخاطبی با هر زبان و فرهنگی جذاب و دیدنی باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما