ژیلا صادقی در یک استوری به انتقاد از رفتارها و اظهارنظرهای برخی چهره‌های معروف پرداخت و آن‌ها را به خاطر بی‌توجهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی زیر سؤال برد.

او با اشاره به تأثیرگذاری این افراد بر جامعه، به لزوم مسئولیت‌پذیری آن‌ها در قبال افکار عمومی تأکید کرده و گفته است که چهره‌های مشهور باید از جایگاه خود به درستی استفاده کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


حمله تند ژیلا صادقی به سلبریتی‌ها

انتقادات او به سرعت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و واکنش‌های مختلفی را از سوی کاربران به دنبال داشت. او در استوری خود با انتشار یک پست از کودککان غزه، نوشت:

چرا لال شدین؟ شماهایی که روی فرش قرمز اسمتون رو گذاشتید سلبریتی چرا سکوت کردین؟ پروژه فیلم سینمایی مدتهاست که کلید خورده است. نقش اولهای زیادی نیاز است. حضور در این صحنه به مراتب ماندنی‌تر و زیباتر از تبلیغ کباب رستوران و مانتو و ماتیک است

ژیلا صادقی

ژیلا صادقی کیست ؟

«ژیلای صادقی نیارکی»، مجری تلویزیونی که به عنوان یک مجری پرحاشیه شناخته می‌شود. او یکی از نخستین مجریان زن ایرانی بود که به تلویزیون راه پیدا کرد و بازگشتش به رسانه‌ها به عنوان یک گام مثبت در احیای تلویزیون توصیف شده است.

«صادقی» به مدت نزدیک به سه سال به دلیل اختلاف سلیقه با مدیران تلویزیون برنامه‌ای اجرا نمی‌کرد و در خارج از ایران، از جمله در آمریکا، حضور داشت. در سال 1403، او در برنامه برمودا در شبکه نسیم اعلام کرد که شهروند آمریکاست.

او همچنین به «آزاده نامداری» به خاطر علنی کردن موضوع کتک خوردن از همسرش، «فرزاد حسنی»، انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اظهارات «ژیلا صادقی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما