پس از برگزاری کامیک‌کان نیویورک، استودیوی شودر به‌طور رسمی اعلام کرد که فیلم V/H/S/8 در سال 2025 به این سرویس پخش ترسناک اضافه خواهد شد.

این مجموعه فیلم‌های آنتولوژی در ژانر وحشت، با فیلمبرداری به‌سبک فوتیج که نخستین بار در فیلم جادوگر شهر بلر آن را دیده‌ایم، از سال 2012 آغاز به کار کرد و تا به امروز شش دنباله از جمله V/H/S/2، V/H/S: Viral، V/H/S/94، V/H/S/99 و V/H/S/85 و همچنین دو اسپین‌آف به نام‌های Siren و Kids vs. Aliens دارد.

سرویس استریم و استودیوی شودر، اخیراً فیلم V/H/S/BEYOND را به عنوان بهترین فیلم های هالووین 2024 منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم V/H/S/8 در دست ساخت است

قسمت جدید فیلم وی اچ اس که به‌همراه استودیو 71 تولید شده است، شش نوار ترسناک جدید دارد که وحشت را در مرکز یک جهنم الهام‌گرفته از علم و تخیل قرار می‌دهد.

استودیوی شودر اطلاعات زیادی در رابطه با قسمت جدید این مجموعه ارائه نکرد، اما گفت که V/H/S/8 در سال 2025 روی این پلتفرم منتشر خواهد شد.

فیلم V/H/S/8

V/H/S یک مجموعه فیلم ترسناک آمریکایی است که با استفاده از فرمت فیلم‌های پیدا شده (Found Footage) ساخته شده است. این مجموعه از چندین داستان کوتاه ترسناک تشکیل شده که هر کدام به صورت یک نوار ویدئویی جداگانه ارائه می‌شوند. این سبک فیلمسازی به مخاطب این حس را می‌دهد که گویی این فیلم‌ها به طور اتفاقی پیدا شده‌اند و ما در حال تماشای رویدادهای واقعی هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌های V/H/S چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های این مجموعه را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Bloody-Disgusting

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما