اطلاعات و تصاویر بیشتر از دنزا N9 ؛ شاسی بلندی بسیار قدرتمند از بی وای دی

عجب دی این خودرو برای ارائه یک SUV پرچمدار به بازار عرضه شده است. این خودرو با برند دنزا با نام N9 به فروش می رسد. طبق روال معمول در چین، تصاویر و برخی مشخصات این مدل جدید در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) منتشر شده است.

پیش از این، پیش بینی می شد که شاسی بلند پرچمدار BW به بازار عرضه شود. دی مانند Z9 GT با دو موتور پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی وارد بازار خواهد شد. با این حال، در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، در حال حاضر تنها مشخصات نسخه هیبریدی قابل شارژ درج شده است.

ابعاد و وزن

شاید عجیب ترین چیز در مورد Bay Way دی دنزا N9 وزن آن است. داده های موجود حاکی از آن است که وزن این خودرو در مدل های مختلف بین 3130 تا 3245 کیلوگرم خواهد بود. طول، عرض و ارتفاع این خودرو 5258، 2030 و 1830 میلی متر و فاصله بین دو محور نیز 3125 میلی متر است. این SUV فول سایز دارای زاویه نزدیک شدن و خروج به ترتیب 21 و 22 درجه است.

اطلاعات بیشتر و عکس های دنزا N9; یک SUV بسیار قدرتمند از Bay Way دی
اطلاعات و تصاویر بیشتر از دنزا N9 ؛ شاسی بلندی بسیار قدرتمند از بی وای دی

مشخصات فنی BV دی عجب دی دنزا N9

محصول جدید BY دی همانند مدل Z9 GT بر اساس پلتفرم به اصطلاح e3 توسعه یافته است. به همین دلیل در N9 شاهد استفاده از موتور سه گانه هستیم. موتور اکسل جلو 268 اسب بخار قدرت دارد. دو موتور الکتریکی در محور عقب هر کدام 322 اسب بخار قدرت تولید می کنند. البته موتور N9 شامل یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بنزینی است. این موتور 204 اسب بخار قدرت دارد.

شایان ذکر است که موتورهای عقب N9 نسبت به موتورهای استفاده شده در Z9 GT که 295 اسب بخار قدرت دارند، قدرتمندتر هستند. به لطف این موتور قدرتمند، N9 می تواند به حداکثر سرعت 230 کیلومتر بر ساعت برسد. باتری دنزا N9 از نوع فسفات آهن لیتیوم و ساخت شرکت FinDreams که زیرمجموعه Bayway است می باشد. دی ارائه شده است؛ این باتری 47 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و با آن می توانید تا 165 کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی طی کنید.

چرخ های محور عقب در BV دی Denza N9 برای کشتی های هوایی طراحی شده است. بنابراین قدرت مانور آن در محیط های تنگ و تنگ بالا خواهد بود. این ویژگی در هنگام پارک کردن نیز می تواند بسیار مفید باشد. عجب دی این SUV پرچمدار با رینگ های بزرگ 22 اینچی به مشتریان تحویل داده می شود.

طبق برخی پیش بینی ها، نسخه تمام الکتریکی BY دی دنزا N9 نیز در راه است و احتمالاً در هفته ها یا ماه های آینده تصاویر و اطلاعاتی منتشر خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما