ایران خودرو طرح پیش فروش خودروهای رایرا ویژه جوانان جمعیت را آغاز کرد.


به گزارش مانیبان، جهت اطلاع عمومی برگزیدگان واجد شرایط اولویت بندی پیش فروش (بهمن و اسفند 1403) خودرو طبق مصوبه قانون حمایت از خانواده و جوانان در تاریخ 24/08/1300 شورای اسلامی شهر برای مادرانی که فرزند دوم و بعدی آنها پس از تولد فوق الذکر به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانان تحویل می شود. شرایط پیش فروش محصولات ری بر اساس اطلاعیه های «سامانه ثبت درخواست خرید خودرو (اولویت بندی) بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان مذکور به شرح جدول زیر ارائه شده است:

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانان مشمول ملاک عدم خرید طرح عادی در 48 ماه گذشته و نداشتن ثبت نام فعال نمی باشند، لذا مطابق قانون فوق الذکر مادران مشمول این قانون حق انتخاب دارند. یک ماشین و کسانی که قبلا از آن استفاده کرده اند. طبق قانون اگر خودرویی از شرکت سازنده دریافت کرده باشند نمی توانند دوباره آن را تحویل بگیرند.

تاریخ شروع و آخرین تاریخ ثبت نام خودرو RERA.

طرح پیش فروش شرکت ایران خودرو برای متقاضیان جوان از جمعیت اولویت دار بهمن و اسفند 1403) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو از روز پنجشنبه مورخ 26/07/1403 آغاز و تا پایان روز شنبه 1303/08/05 مطابق جدول زیر ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش:

1-35




کد خبر:
242666


تاریخ انتشار







اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما