به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، پیمان جبلی – رئیس سازمان صدا و سیما – پنجشنبه (۵ مهر) در بازدید از پروژه «موسی کلیم الله (ع)» از قسمت های مختلف این پروژه بازدید و کلید آن را فاش کرد.

این سریال شامل پنج فصل است که نسخه آزمایشی آن در قالب فیلم در جشنواره فجر برای اهالی فرهنگ و رسانه ارائه می شود. این مجموعه با استفاده از فناوری پیشرفته «تولید مجازی» تولید شده است.

پیمان جبلی ضمن بازدید از این پروژه و اعلام رسمی ساخت این اثر گفت: گروه سازنده تصمیم گرفته اند تا پیش نمایش مجموعه «حضرت موسی (علیه السلام)» را به عنوان بخشی از تولید نمایش آماده کنند و مردم به زودی شاهد اجرای این اثر باشند. پیش نمایش .

وی ابراز امیدواری کرد: با تولید مجموعه الف ویژه «حضرت موسی (ع)» شاهد اثری به یاد ماندنی، شاخص و تاریخ ساز باشیم. تیم سازنده سخت در تلاش هستند تا این سریال به خصوص نسخه پیش نمایش را در سریع ترین زمان ممکن آماده کنند. سرعت تولید بسیار مطلوب است و همکاران برای برداشت های آزمایشی وقت زیادی گذاشتند به طوری که سریال حضرت موسی (ع) برای اولین بار در تاریخ تلویزیون و سینما با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به صورت سریال تولید می شود. .




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما