crypto whales bought these coins ramzarz min

افزایش فعالیت‌های معاملاتی طی هفته گذشته، به رشد ۱۰ درصدی ارزش بازار ارز دیجیتال منجر شد. در همین حال، نهنگ‌ها شروع به انباشت برخی رمز‌ارزها کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به بیت‌کوین، نات‌کوین و دوج‌کوین اشاره کرد.

بیت‌کوین (BTC)

در حال حاضر، قیمت بیت‌کوین به ۶۸۴۱۰ دلار رسیده و در طول هفته گذشته بیش از ۹ درصد افزایش داشته است. با نزدیک شدن این ارز دیجیتال به سقف تاریخی خود، نهنگ‌های بیت‌کوین به طور مداوم در حال افزایش دارایی‌های خود هستند.

در هفته گذشته، نهنگ‌های دارنده ۱۰ هزار تا ۱ میلیون بیت‌کوین، ۲۰ هزار کوین به ارزش بیش از ۱.۳۵ میلیارد دلار خریداری کرده‌اند و در حال حاضر ۳.۰۵ میلیون بیت‌کوین در اختیار دارند.

به گزارش رمز ارز نیوز، اگر این روند انباشت ادامه یابد، احتمالاً بیت‌کوین پس از شکست مقاومت محدوده ۶۸ هزار دلار، به سمت سقف تاریخی خود در ۷۳۷۵۰ دلار حرکت خواهد کرد.

نات‌کوین (NOT)

نات‌کوین دیگر ارز دیجیتالی است که نهنگ‌های کریپتو طی هفته جاری به خرید آن پرداخته‌اند. طبق گزارش اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، جریان خالص نهنگ‌های این رمزارز در طول هفته بیش از ۲۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

دوج‌کوین (DOGE)

دوج‌کوین، نیز در این هفته مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفته است. داده‌های اینتو‌دبلاک نشان می‌دهد که جریان خالص نهنگ‌های این ارز دیجیتال بیش از ۲۲۰۰ درصد افزایش یافته و تا تاریخ ۱۷ اکتبر، به ۵۲۷ میلیون دوج‌کوین (تقریباً ۷۱.۴۶ میلیون دلار) رسیده است. این افزایش پس از رشد بیش از ۳۰ درصدی قیمت دوج‌کوین طی هفت روز گذشته رخ داده است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما