بهروز افخمی دلیل عدم حضور خود در ساخت «سن پترزبورگ 2» را با افزایش سن بازیگران به ویژه پیمان قاسم خانی بیان کرد و اظهار داشت که این دو نفر بعد از این همه سال با توجه به شما نمی توانند زوج خوبی تشکیل دهند. وضعیت فعلی موقعیت با این حال وی ابراز امیدواری کرد که این فیلم فروش خوبی داشته باشد زیرا 5 درصد فروش آن را متعلق به خود می داند.

به گزارش بازتاب آنلاین، بهروز افخمی در گفت و گو با رسانه های تصویری خود اعلام کرد که دیگر امکان فیلمبرداری «سن پترزبورگ ۲» وجود ندارد.

وی در این باره توضیح داد: دلیل عدم تمایل من برای بازی در «سن پترزبورگ 2» این است که محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی بهترین افراد برای ایفای نقش زوج کلاه بردار در این فیلم هستند و اکنون سن و سال آن ها بالا رفته است. بسیار افزایش یافت.»

افخمی درباره نامحتمل بودن نقش قاسمخانی در سن کنونی گفت: پمن نقش مردی پرحرف و زن زن را داشت اما به جایی رسیده که باورش نمی شود.

به نظر او پیمان و محسن از نظر فکری با هم هستند یکی آنها نیستند: “همچنین آنها هر دو فیلمساز و کارگردان شده اند و سلیقه یکسانی ندارند. کنار هم قرار دادن آنها کار آسانی نیست. هزینه زیادی دارد و احتمالاً در طول این فیلم و آنها به راحتی با هم کار نخواهند کرد. قبل از «سن پترزبورگ» تنابنده فقط در یک سریال عید بازی کرده بود و کمی توجه را به خود جلب کرده بود و در عین حال فکر می کرد برای این نقش خیلی پیر شده است. اصرار.”

پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده در نمایی از فیلم «سن پترزبورگ»

افخمی به نکته جالبی درباره همبازی پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده اشاره کرد و گفت: در ابتدا پیمان انتظار نداشت که انتخاب خوبی داشته باشم چون هیچکس تنابنده را نمی شناخت. بعد از پیشرفت فیلم متوجه شد تنابنده بازیگر بسیار خوبی است و می تواند تعادل فیلم را از بین ببرد و دیگر کسی پیمان را نبیند. خب به هر حال پیمان سال ها پیش در فیلم «عاشقانه» بازی کرده بود و به خودش اطمینان داشت اما لحظه به لحظه از محسن می ترسید و خیلی خوب بازی می کرد. به جایی رسیده که به نظر من قرارداد سن پترزبورگ خیلی بهتر از قرارداد محسن است.

این کارگردان با تمام این صحبت ها ابراز امیدواری کرد که «سن پترزبورگ 2» فیلم خوبی از آب دربیاید و گفت: امیدوارم فیلم خوبی از آب دربیاید چون بخشی از دستمزد قبلی ام را دریافت نکرده ام. فیلم و طبق رای هیات داوران خانه سینما پنج درصد فروش فیلم بعدی مال من است.

چندی پیش اعلام شد که قرار است قسمت دوم فیلم «سن پترزبورگ» توسط بازتاب آنلاین ساخته شود، خبری که بعداً توسط محسن تنابنده تکذیب شد اما مهراب قاسم خانی در مصاحبه ای اعلام کرد که ساخت این پروژه تقریباً به پایان رسیده است. معین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما