اولین نمایش فیلم «گلادیاتور ۲» به کارگردانی ریدلی اسکات با واکنش مثبت منتقدان سینمایی همراه شد.

به گزارش ایسنا، قسمت دوم فیلم «گلادیاتور» برای اولین بار در استودیو پارامونت لس آنجلس به نمایش درآمد که در آن رسانه ها و منتقدان سینما اولین نگاه به این فیلم با بازی دنزل واشنگتن، پل مسکال و پدرو پاسکال را در این فیلم داشتند. فیلمی به کارگردانی آنها ریدلی اسکات داشتند.

گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات، پل مسکال را در نقش لوسیوس در مقابل دوم، برادرزاده امپراتور کومودوس در فیلم اصلی (با بازی خواکین فینیکس) بازی می کند. لوسیوس پس از اینکه مجبور شد به بردگی نه به عنوان یک حاکم بلکه به عنوان یک گلادیاتور برای انتقام و قدرت بجنگد، به رم باز می گردد تا شکوه و عظمت را به مردم خود بازگرداند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: کانی نیلسن، جوزف کوین، درک جاکوبی، روری مک کان، فرد هچینگر، مت لوکاس، مایک کالاماوی، تیم مک ایننرنی، پیتر منسا و الک آتگوف. این فیلم از 22 نوامبر در سینماها اکران می شود.

این فیلم دو دهه پس از فیلم اصلی سال 2000 با بازی راس کرو و خواکین فینیکس می آید که برنده پنج جایزه اسکار شد و 465.4 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

سایمون تامپسون منتقد سینما در اولین واکنش خود به «گلادیاتور ۲» این فیلم را غنی‌ترین جشن در سکانس‌های اکشن حماسی توصیف کرد که در آن پل مسکال گروهی از بازیگران شامل دنزل واشنگتن، جوزف کوین و فرد هچینگر را با بازی درخشان رهبری می‌کند.

اسکات، منتقد دیگر سینما نیز درباره اثر جدید ریدلی اسکات نوشت: “گلادیاتور 2 بهترین فیلم ریدلی اسکات بعد از “مریخی” است. یک نمایش اکشن بزرگ و خونین که بر اساس میراث فیلم اصلی ساخته شده است. فیلم حاوی نبردهای حماسی بسیاری است. با بازی های درخشان پل مسکال و دنزل واشنگتن.

اریک اندرسون نیز این فیلم را یک حماسه واقعی و بهترین اثر ریدلی اسکات در سال های اخیر دانست که در آن پل مسکال، ستاره فیلم های اکشن بدون فدا کردن استعداد مستقل خود، وارث شایسته تاج و تخت است و دنزل واشنگتن هر خط را ارائه می کند. گفتگوی بدون شکست و خیلی اغراق می کند.

گریفین شیلر همچنین درباره فیلم “گلادیاتور 2” نوشت: “ریدلی اسکات به کولوسئوم بازگشت تا به جهان ثابت کند که هنوز وجود دارد. من کاملاً شگفت زده شدم! داستانی حماسی شکسپیر از امید، بیهودگی و قدرت در یک سیستم در حال فروپاشی.” بازی درخشان دنزل در اجرای ماکیاولیستی چه فیلمی!

آلمانی لوسیه همچنین عنوان کرد که اگرچه قسمت دوم فیلم «گلادیور» به عظمت اصلی نمی رسد، اما یک دنباله بسیار خوب، یک داستان محکم و بازی های عالی است. من کاملاً از آن لذت بردم، احتمالاً شما نیز از آن لذت خواهید برد، اما این یک مقدار فاقد احساس است و همه چیز بسیار آسان و سطحی است.

ویل ماویتی، منتقد سینما نیز متوجه شد که گلادیاتور 2 فاقد تمرکز و قدرت احساسی اصلی است و پل مسکال در قسمت دوم به جذابیت راسل کرو در فیلم اصلی نیست، اما فیلم جدید را پر از اکشن های به یاد ماندنی توصیف کرد. کرد و معتقد است که دنزل واشنگتن یکی او تعدادی از نمادین ترین نقش های خود را به ثبت رسانده است.

به تازگی ریدلی اسکات از ساخت قسمت سوم فیلم «گلادیاتور» با الهام از فیلم محبوب «پدرخوانده 2» خبر داده است. این کارگردان که پس از 20 سال توانسته «گلادیاتور 2» را به پایان برساند، برای سومین سفر خود به روم باستان برای «گلادیاتور 3» برنامه ریزی می کند.

اسکات در پاسخ به سوالی درباره پروژه بالقوه بعدی این فیلمساز 86 ساله به هالیوود ریپورتر گفت: “من ترجیح می دهم وارد گلادیاتور 3 شوم.” در حال حاضر یک ایده وجود دارد و او برای داستان بعدی خود از قسمت دوم فیلم محبوب «پدرخوانده» الهام گرفته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما