باشگاه راسینگ فرول اسپانیا با یک بحران بی‌سابقه روبرو شده است. تمام 26 بازیکن این تیم در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد و باشگاه در آستانه خالی شدن از بازیکن قرار دارد.

 همه 26 بازیکن یک باشگاه دسته چهارمی فوتبال اسپانیا در پایان این فصل قراردادشان تمام می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، تمام بازیکنان راسینگ فرول در سال 2025 قراردادشان به پایان می‌رسد و اگر تمدید نکنند، باشگاه برای فصل بعد بدون بازیکن خواهد ماند. این تیم گالیسیایی بیست و شش بازیکن در فهرست خود دارد.

راسینگ فرول در دسته چهارم فوتبال اسپانیاست و فصل قبل تا پلی آف صعود نیز رفت ولی ناکام ماند. شرایط تیم در فصل جاری اصلا خوب نیست. شروع لیگ برای شاگردان پارالو که با 9 امتیاز در رده دوم از آخر قرار دارند پیچیده بوده است.

راسینگ فرول پانزده خرید در این تابستان انجام داده است که همه آنها رایگان بودند. فقط یازده بازیکنی که فصل گذشته در این تیم حضور داشتند هنوز در ترکیب هستند.

راسینگ برای فصل بعد یک مشکل جدی دارد: تمام بازیکنان باشگاه سبز و سفید در سال 2025 قراردادشان به اتمام می رسد و در واقع همه خریدهای جدید نیز قراردادشان یک ساله بوده است. این یک مورد عجیب و احتمالا بی‌سابقه در فوتبال است و عجیب‌تر اینکه راسینگ تابستان گذشته نیز وضعیتی شبیه به فصل جاری داشت هرچند تعدادی بازیکن برای این فصل تحت قرارداد بودند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما