وام بدون ضامن
وام بدون ضامن 500 میلیون تومان از بانک اقتصاد نوین به متقاضیان واجد شرایط با نرخ سود 23 درصد و حداکثر بازپرداخت 36 ماهه پرداخت می شود.

به گزارش تجارت نیوز، بانک اقتصاد نوین در یکی وام 500 بدون ضامن در این طرح تسهیلاتی، متقاضی می تواند تا سقف 80 درصد از مبلغ سپرده بلندمدت یا ارزش سهام صندوق سرمایه گذاری خود تا سقف 500 میلیون تومان، وام خرید محصولات عرضه شده در فروشگاه های منتخب دریافت کند. .

ضمناً برای دریافت این وام نیازی به هیچ ضامنی نیست و سپرده بلوکه شده در حساب متقاضی به منزله تضمین است. سهام صندوق های سرمایه گذاری با بهره ثابت نیز ضامن محسوب می شود.

لازم به ذکر است متقاضیانی که چک و یا بدهی خود را به بانک می پردازند، اجازه دریافت وام 500 میلیونی از بانک اقتصاد نوین را نخواهند داشت.

جزئیات وام طلبکار بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین در طرح تسهیلات اعتباری خود دو گزینه را برای بازپرداخت وام گیرندگان تعیین کرده است که شامل بازپرداخت وام به صورت یکجا در سه ماه یا بازپرداخت اقساطی آن با سود 23 درصد در بازه زمانی 36 ماهه است. متقاضیانی که اقساط وام را در مدت 36 ماه پرداخت کنند، باید ماهانه 19 میلیون و 354 هزار تومان به بانک پرداخت کنند. با این حساب وام گیرنده موظف است پس از 36 ماه مبلغ 703 میلیون و 84 هزار تومان را به بانک اقتصاد نوین پرداخت کند.

علاوه بر این، روش محاسبه سود سپرده های بلوکه شده بسته به نوع حساب متفاوت است. برای سپرده های یک ساله، دو ساله و سه ساله به ترتیب 20.5، 21.5 و 22.5 درصد است.

نحوه ثبت وام بدون ضامن 500 میلیونی در بانک اقتصاد نوین

برای درخواست وام، متقاضیان واجد شرایط باید شخصا مراجعه کنند یکی یکی از شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور بوده و پس از دریافت وام از بانک، در سایت طلبکار ثبت نام کرده و پس از تکمیل ثبت نام می توانند کالاهای مورد نیاز خود را در فروشگاه های طرف مقابل خریداری کنند. در چند نوبت و تا سقف اعتبار مشخص شده

وام بدون ضامن

شرایط اخذ وام بدون ضامن از بانک شهر با اقساط 1 میلیونی

وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی تعلق می گیرد که حداقل سه ماه به طور متوسط ​​در این بانک حساب داشته باشند.

وام بدون وثیقه 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی تعلق می گیرد که حداقل سه ماه به طور متوسط ​​در این بانک حساب داشته باشند.

مشتریان بانک شهر می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس تا سقف 50 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. این تسهیلات فقط به افرادی پرداخت می شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب میانگین داشته باشند. بانک شهر نرخ سود این وام را 23 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 ماهه تعیین کرده است.

مشخصات وام بانک شهر بدون ضامن

بانک شهرکاف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را 50 میلیون تومان تعیین کرده است. البته کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره مند شوند.

متقاضی دریافت وام بدون ضامن از بانک شهر به مبلغ 50 میلیون تومان باید با تایید و ارائه وام کاری به بانک شهر، ضمانت لازم از توانایی پرداخت اقساط وام را ارائه دهد. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی متقاضی به بانک و سابقه چک بلامحل اطمینان حاصل کند.

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب وام جاری یا کوتاه مدت نزد بانک شهر افتتاح کنند. پس از گذشت حداقل سه ماه از افتتاح این حساب و جمع آوری امتیاز، متقاضی می تواند اقدامات بعدی را برای دریافت این وام از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس انجام دهد. برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به شعب بانک شهر نیست.

وام بدون ضامن
شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن به مبلغ 50 میلیون تومان از بانک شهر

هرکس موفق به دریافت وام 50 میلیون تومانی از بانک شهر با سود 23 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه شود، باید ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان قسط به بانک شهر بپردازد. همچنین کل مبلغ و سود این وام در پایان دوره بازپرداخت 69 میلیون و 677 هزار تومان است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما