سونی در به تازگی در رویداد کامیک کان نیویورک اولین تریلر و پوستر فیلم Karate Kid: Legends (بچه کاراته کار: افسانه ها) را به نمایش گذاشت.

این فیلم که قرار است در 30 مه 2025 (9 خرداد 1404) در سینماها اکران شود، ستارگان معروف این مجموعه یعنی «رالف ماکیو» و «جکی چان» را دوباره گرد هم آورده و همچنین دانش‌آموز جدیدی به نام «لی فونگ» با بازی «بن وانگ» را معرفی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پوستر فیلم Karate Kid: Legends

«رالف ماکیو» دوباره در نقش «دنیل لارسو»، شخصیتی که در سه‌گانه اصلی «پسر کاراته‌کار» در سال 1984 بازی کرده بود و بعدها در سریال کبرا کای از «نتفلیکس» آن را بازآفرینی کرد، ظاهر می‌شود. «جکی چان» نیز در نقش «مستر هان» بازمی‌گردد، استاد کونگ فویی که در نسخه بازسازی شده پسر کاراته‌کار در سال 2010، به شخصیت «دره پارکر» (با بازی جیدن اسمیت) آموزش می‌داد.

این تریلر به طور انحصاری برای حضار کامیک کان نیویورک نمایش داده شد و صحنه‌های هیجان‌انگیزی از مبارزات کاراته با حضور سه شخصیت اصلی را به نمایش گذاشت. «دنیل لارسو» (ماکیو) به پکن می‌آید، جایی که «مستر هان» (چان) در جستجوی او بوده است.

پوستر فیلم بچه کاراته کار: افسانه ها را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Karate Kid: Legends
پوستر Karate Kid: Legends

«هان» اکنون شاگرد جدیدی به نام «لی فونگ» دارد و همان‌طور که «مستر میاگی» به «دنیل» آموزش می‌داد، او نیز به «لی» آموزش می‌دهد. او و «دنیل» در تریلر روایت می‌کنند و مشخص است که این دو باید با هم همکاری کنند تا «لی فونگ» را آموزش دهند، اما آیا سبک‌های آموزشی آنها با هم سازگار خواهد بود؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Karate Kid: Legends چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما