پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام سریال: وایکینگ ها
  • سال های انتشار: از 2013 تا 2020
  • ژانر: اکشن حماسی تاریخی
  • تهیه کننده: مایکل هرست
  • بازیگران: کاترین وینیک گوستاو اسکارسگارد تراویس فیمل
  • تعداد قسمت ها: 93
  • امتیاز IMDB: امتیاز 8.5

تاریخ انتشار، داستان، بازیگران و موارد دیگر درباره Vikings: Valhalla

خلاصه سریال

داستان سریال در مورد راگنار لاتبروک (با بازی تراویس فیمل) یکی او یکی از قهرمانان اسکاندیناوی باستانی عصر وایکینگ ها است. راگنار، کشاورز وایکینگ، ابتدا پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را می دهد و به همراه برادر جنگجو خود رولو (کلایو استاندن) و همسرش لاگرتا (کاترین وینیک)، یک ابرزن، به آنجا سفر می کند.

در حالی که فصل هفتم Vikings وجود نخواهد داشت، طرفداران می توانند انتظار بازگشت به Gotgat را در سریال دنباله/اسپین آف Viking: Valhalla داشته باشند.

در مورد سریال

در مورد دیدگاه تاریخی سریال درام وایکینگ ها چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. ساخت این مجموعه تلویزیونی به خوبی به تصویر کشیده شده است، نگاه عمیق دست اندرکاران تهیه این سریال در دوره ای تاریخی و کمتر شناخته شده و زندگی مردم آن زمان. شاید این مجموعه نتواند به طور کامل حقوق محتوایی در این زمینه را رعایت کند، اما باید پذیرفت که وایکینگ ها توانسته اند بهتر از سایر تولیدات با محتوای مشابه عمل کنند و به بیننده این فرصت را بدهند تا بیشتر با این رزمندگان تاریخی آشنا شود.

گروهی از جنگجویان در سری وایکینگ ها.

Vikings برنده 46 جایزه شد و بیش از 100 بار در طول 6 سال پخش آن نامزد شد. این سریال جذاب که بین سال های 2013 تا 2020 پخش شد، از نظر بسیاری از طرفداران سریال به عنوان بهترین سریال بازتاب آنلاین شد.

یکی در میان جنبه های تاریخی جالب سریال وایکینگ ها، این سریال به نحوه سفر آنها به گوشه و کنار جهان می پردازد. بسیاری در ذهن خود فکر می کنند که این جنگجویان تنها بین آب های دره ها و دریاهای شمال اروپا سفر می کردند، ایده ای که چندان درست نیست. یعنی باید بدانید که طبق اطلاعات ارائه شده توسط موسسه اسمیتسونیان، سفرهای آنها گاهی اوقات شامل سرزمین های بسیار دورتر نیز می شد. بنابراین به نظر می رسد که کشتی های آنها به دریای مدیترانه و سواحل شرقی کانادا رسیده بودند.

چشم اندازی از طبیعت و کشتی های وایکینگ.

در فصل های اولیه سریال وایکینگ ها، رویدادهای بسیاری در شهرهای نورس واقع در نروژ و انگلستان رخ می دهد. جایی که شخصیت «راگنار لاتبروک» با بازی «تراویس فیمل» و گروهش حملات خود را در مناطق مختلف برنامه ریزی کردند. این در حالی است که اگرچه برخی از صحنه های فیلم در مناطق اسکاندیناوی فیلمبرداری شده است، اما بخش قابل توجهی از مکان های فیلمبرداری این اثر در ایرلند قرار دارد.

یکی یکی از نکات قابل توجه در ساخت این مجموعه لوکیشن های متعدد و جذاب برای فیلمبرداری است.

اگر به وایکینگ ها، خدایان نورس و ماجراهای جنگی علاقه دارید، این سریال خوب خارجی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما