هوندا و این بار فراخوان برای ۷۲۰ هزار خودرو به دلیل نقص در پمپ سوخت

همین چند روز پیش، هوندا 1.7 میلیون دستگاه از خودروهای تولیدی خود را به دلیل مشکلات مربوط به سیستم فرمان فراخوان کرد. حالا در مدت زمان بسیار کوتاهی، این خودروساز بزرگ ژاپنی بار دیگر 720 هزار دستگاه از محصولات خود را این بار به دلیل نقص در پمپ بنزین فراخوان کرده است.

مدل های فراخوان هوندا چیست؟

به گفته هوندا، بیش از 700000 خودروی تولید شده بین سال های 2023، 2024 و 2025 در ایالات متحده ممکن است پمپ بنزین معیوب داشته باشند که باید تعویض شود. این خودروها شامل آکورد و آکورد هیبریدی مدل 2023-2024، سیویک سدان و سدان سیویک هیبریدی مدل 2025 و همچنین CR-V هیبریدی مدل 2023-2025 می باشد. هوندا اعلام کرده است که احتمال ترک خوردن پمپ از داخل این خودروها وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، نشت سوخت رخ می دهد که به وضوح می تواند باعث آتش سوزی شود.

خوشبختانه هوندا هیچ گزارشی مبنی بر تصادف یا جراحت ناشی از این نقص دریافت نکرده است. دارندگان مدل های آسیب دیده باید وسایل نقلیه خود را به نمایندگی های هوندا ببرند تا پمپ بنزین معیوب را به صورت رایگان تعویض کنند. فراخوان از اوایل آذرماه طی اطلاعیه ای ویژه به اطلاع مالکان این خودروها خواهد رسید.

هوندا این بار 720000 خودرو را به دلیل نقص پمپ بنزین فراخوان می کند
هوندا و این بار فراخوان برای ۷۲۰ هزار خودرو به دلیل نقص در پمپ سوخت

مشکلات مکرر هوندا در سال 2024

فقط تماس اخیر یکی این یکی از مشکلات بسیاری است که امسال گریبانگیر هوندا شده است. شاید بدانید که در ماه آوریل، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) تحقیقاتی را در مورد بیش از 3 میلیون هوندا آکورد و CR-V آغاز کرد. این بررسی به دلیل مشکلات احتمالی در سیستم ترمز خودکار اضطراری آغاز شد. نکته جالب اینجاست که این معضل تاکنون 31 تصادف و 58 مصدوم داشته است.

ناگفته نماند که محصولات هوندا در دور جدید واردات خودروهای خارجی نیز عرضه شده است. باید منتظر ماند و دید که واکنش شرکت های واردکننده به این فراخوان و دیگر فراخوان های مربوط به محصولات هوندا چه خواهد بود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما