عملکرد فنی تیگارد X35 چگونه است؟

تیگارد X35 یکی یکی از کراس اوورهای مونتاژ شده در بازار است که در بازه قیمتی خود حرفی برای گفتن دارد. در این مقاله به بررسی عملکرد فنی آن می پردازیم.

تیگارد X35 یکی یکی از محصولات مونتاژی است که برند اصلی آن دوچرخه است. بایکو یکی یکی از مطرح ترین و مشهورترین خودروسازان چین است که سابقه همکاری با خودروسازان مطرحی مانند; مرسدس بنز و جیپ را در کارنامه خود دارد و در برخی از محصولات خود از زبان طراحی این شرکت ها استفاده می کند. این شرکت تاکنون توانسته است محصولات متنوعی را با قیمت مناسب در بازارهای جهانی عرضه کند. یکی از جمله دوچرخه X3 است که در بازار ایران آن را با نام Tigard X35 می شناسیم.

در این مقاله می خواهیم نگاهی کلی به مشخصات فنی این خودرو داشته باشیم و عملکرد فنی آن را بررسی کنیم.

مشخصات فنی Tigard X35

تیگارد

عملکرد فنی Tigard X35 چگونه است؟
عملکرد فنی تیگارد X35 چگونه است؟

Tigard X35 از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق پرتو پیچشی در محور عقب استفاده می کند. اگرچه این نوع سیستم تعلیق یک سیستم تعلیق مدرن نیست، اما عملکرد قابل قبولی در این خودرو دارد و می تواند تا حد زیادی از انتقال ضربه های ناشی از ناهمواری جاده جلوگیری کند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 بوده و میانگین مصرف سوخت آن 7.2 لیتر در 100 کیلومتر است.

بررسی عملکرد فنی Tigard X35

اگر بخواهیم نگاهی کلی به قوای محرکه این خودرو بیندازیم، باید بگوییم که در بخش فنی به یک کراس اوور معمولی نگاه می کنیم، عملکرد بخش فنی نه راننده و سرنشینان را خوشایند می کند و نه نشان می دهد. یک اجرای خسته کننده با این حال یکی یکی از نکاتی که می توان به آن اشاره کرد این است که موتور این خودرو از فناوری شرکت Bike بهره می برد که به لطف همکاری این شرکت با غول های خودروسازی جهان می توان از کیفیت ساخت و مناسب انتظار داشت. مواد از آن به طور کلی می توان گفت آنچه در مشخصات و قوای محرکه آن بیان می شود در واقعیت می تواند حس خوبی داشته باشد. نکته قابل ذکر دیگر این است که با توجه به کیفیت خوب مواد و فناوری های به کار رفته در موتور تیگارد X35، سازگاری قابل قبولی با سوخت و بنزین ایران دارد و میانگین مصرف سوخت این خودرو حدود 7.2 لیتر گزارش شده است. .

عملکرد فنی Tigard X35 چگونه است؟
عملکرد فنی تیگارد X35 چگونه است؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در Tigard این بخش. اطلاع دهید. اما شایان ذکر است که خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت تیگارد موتور این ویژگی ها را به این خودرو اضافه کنند.

عملکرد فنی Tigard X35 چگونه است؟
عملکرد فنی تیگارد X35 چگونه است؟

اما نکته مثبتی که در Tigard می بینیم بسته به شرایط و حالت های رانندگی.

در ادامه فیلم تست و بررسی Tigard X35 را مشاهده می کنید.

فیلم تست و بررسی Tigard X 35

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما