رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در قرآن بر آن تأکید شده است: «وقتی وسوسه ها به سراغ شما آمد، از قرآن کمک بگیرید»، یادآور شد: وقتی اخبار فلسطین را می شنوید، متوجه می شوید که یهودیان چه دارند. مسلمانان.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه صهیونیست ها هیتلر را سفید کردند، تصریح کرد: جنایتکاران در غزه یک نوزاد، کودکان و زنان یک روزه را کشتند و بیش از 42 هزار نفر را به شهادت رساندند.

به گزارش تسنیم، محمد محمدی گلپایگانی در سخنانی پیش از خطبه نماز جمعه زنجان ضمن اعلام آغاز مسئولیت حجت الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان امام جمعه زنجان و تجلیل از عملکرد آیت الله علی خاتمی اظهار داشت: هر دو بزرگوار. اهل زنجان هستند و این امتیاز برای زنجان بسیار عالی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان ترک زبان دارای ویژگی هایی هستند که در زنجان نمود بیشتری دارد، گفت: زنجان به دلیل علاقه، فداکاری و عشق به اهل بیت(ع) متمایز است و شب تاسوعا شاهد یک اتفاق باشکوه خواهیم بود. عزاداری، و تاثیری جهانی دریافت کرده است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن با تأکید بر این که «هرگاه آشوب به سوی شما آمد، از قرآن یاری بگیرید»، یادآور شد: «وقتی خبر فلسطین را شنیدید، بدانید که یهودیان با مسلمانان رفتار کردند.»

وی با اشاره به اینکه قرآن در سوره بقره این افراد را به طور خاص معرفی کرده است، ادامه داد: در این سوره به مؤمنان اشاره شده است که اگر بخواهند بزرگترین و بدترین دشمنان خود را بشناسند، یهودیان هستند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه صهیونیست ها هیتلر را سفید کردند. وی به دلیل اینکه او زنان و کودکان را نکشته است، خاطرنشان کرد: امروز جنایتکاران غزه نوزادان، کودکان و زنان یک روزه را کشتند و بیش از 42 هزار نفر را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه تعداد کودکانی که در این مدت توسط جلادان به شهادت رسیدند تا 12 هزار نفر است، تصریح کرد: آنها خود را فقط انسان می دانند اما در ظاهر انسان و باطن حیوان هستند و بالاتر نیز بیمارستان را بمباران کردند و بیمار را شکنجه کردند. از درد روی تخت دراز کشید.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی، شهید حسن نصرالله، وی را فردی مدبر و مدبر خواند و گفت: ایشان زودتر برنامه ریزی کردند و دیدگاه های ایشان همچنان در حزب الله اجرا می شود و هیچ قلمرو غصبی در آن وجود ندارد موشک حزب الله و ما امیدواریم که طومار اسرائیل به زودی محقق شود

وی با اشاره به نماز جمعه ای که رهبر معظم انقلاب اقامه کردند و مورد توجه جهانیان قرار گرفت، افزود: همه می گفتند که نباید در این نماز شرکت کند و در حالی که اسرائیل مدام او را تهدید می کرد، گفت: خود را وادار کرد. اظهارات آرام و اطمینان بخش

محمدی گلپایگانی با تاکید بر اینکه رهبری باید شجاع باشد، خاطرنشان کرد: خداوند چیزی به نام ترس در دل آنها ایجاد نکرده است، آنها فقط از خدا می ترسند و همیشه به فکر انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در اطلاع رسانی، دانش، پیش بینی و پیش بینی الگو هستند، گفت: ایشان صفات شجاعت و محبت را در دل مردم دارند که از نعمت های خداوند است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه در زمینه مسائل اخلاقی در کشور خلأ وجود دارد، تصریح کرد: در قرآن و آموزه های دینی بر محبت به نیازمندان امرار معاش و دشمنی با افراد ظالم و ظالم تاکید شده است.

وی ادامه داد: اگر کسی تمایل چندانی به آمریکای جنایتکار و صهیونیستی ندارد، مسلمان نیست. زیرا آمریکایی ها انسان های نجیبی بودند که از اروپا کوچ کردند، آمریکا را غصب کردند و آفریقایی ها را برای بردگی ربودند.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه آمریکا سلسله کثیف پهلوی را بر مردم ایران تحمیل کرد، یادآور شد: رضاخان عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) را حرام کرد و امروز اگر کسی حجاب را رعایت نکند یکی از آنهاست. چون کسی که ارزش و مایه دارد آن را در جای امنی نگه می دارد و حجاب در خدمت حفظ ارزش هاست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند اسلام را در سراسر دنیا قانونمند کنند و برای استان زنجان آرزوی موفقیت داریم و این استان خاستگاه علمای بزرگی چون شبیری زنجانی است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی ضمن اعطای عنوان رهبر معظم انقلاب به امام جمعه جدید زنجان گفت: ایشان در این تصمیم بر چهار محور از جمله توجه به جوانان تاکید کردند. و توجه به متن ریدینگ از همه اقشار و توجه به گسترش عملی دین و برخورداری از غنای مواعظ لازم.

وی درباره ویژگی های امام جمعه جدید زنجان گفت: سید روحانی، انس با قرآن، حفظ کل قرآن از ویژگی های اوست و کلامش بوی این کلام آسمانی را می دهد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما