به گزارش بازتاب آنلاین، سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراجا اعلام کرد: اقدامات ترافیکی برای کاهش ازدحام و افزایش ایمنی سفرها در ساعات شلوغی انجام می شود و شامل بسته شدن برخی محورهای کلیدی در این پیک می شود. دوره به همین منظور پلیس راهور از رانندگان می‌خواهد با همکاری و توجه به هشدارها در کاهش حجم ترافیک کمک کنند.

مهر وی در این خبر نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراجا در ادامه افزود: برای کاهش ازدحام ترافیکی محور چالوس در جنوب، محور تهران – شمال از ساعت 14 امروز بسته می شود از ساعت 15:00 از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس. همچنین از ساعت 17 تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه خواهد بود و این محدودیت ها تا ساعت 23 امشب اعمال می شود.

این افسر پلیس به وضعیت محور هراز نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین اما روان است. در صورت افزایش حجم تردد در ساعات آینده محدودیت موقت یک طرفه از لاریجان به پلیس راه پلور برقرار می شود.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس راه به بهبود وضعیت ترافیکی کمک کنند.

سرهنگ خانپور تاکید کرد: رانندگان با توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیس، از مسیرهای جایگزین استفاده و در صورت نیاز برای جلوگیری از ترافیک سنگین و مشکلات احتمالی زمان سفر خود را تغییر دهند.

۲۳۳۲۱۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما