صلح بوئنوس آیرس در بیانیه ای اعلام کرد که برای بررسی وضعیت مردی که گفته می شود مهاجم و احتمالا تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده است، به هتلی در منطقه پالرمو فراخوانده شده است. مدیر هتل گفت که صدای بلندی از پشت هتل شنیده است و وقتی پلیس به آنجا رسید مردی را دیدند که از بالکن اتاقش افتاد.

جسد این خواننده انگلیسی در حیاط داخلی هتل پیدا شد و امدادگران مرگ او را تایید کردند.

چارلی پوث، خواننده آمریکایی در اینستاگرام خود گفت: من شوکه شده ام. لیام همیشه با من مهربان بود. او یکی او یکی از اولین هنرمندان بزرگی بود که با او کار کردم و نمی توانم باور کنم که رفته است.

این خواننده پیشتر اعتراف کرده بود که مشکلات روانی داشته و برای مقابله با فشار روانی شهرت مشروبات الکلی مصرف کرده است. او سال گذشته ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن از خانواده، هنر جدیدش و بازگشت به اجرا پس از ترک الکل صحبت کرد.

داستان لیام پین قبل از مرگ او احتمال قتل را افزایش می دهد

به گزارش ای بی سی نیوز، لیام پین، عضو سابق گروه وان دایرکشن، در سن 31 سالگی به طرز وحشتناکی درگذشت. پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که پس از گزارش یک مرد پرخاشگر که احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده است، افسران را در یک تماس اضطراری به هتل فرستاد. ماجرای این خواننده ساعاتی قبل از مرگ نشان می دهد که وضعیت روحی وی خوب بوده و به همین دلیل احتمال خودکشی کاهش یافته است.

مرگ لیام پین خودکشی است یا قتل؟

مرگ لیام پین خودکشی است یا قتل؟

۲۴۵۲۴۵

مرگ لیام پین خودکشی است یا قتل؟ مرگ لیام پین خودکشی است یا قتل؟ مرگ لیام پین خودکشی است یا قتل؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما