لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون پس از یک سال تحمل احکام قضایی، از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد و می‌تواند به فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد.

«لیلا بلوکات» بازیگر مشهور سینما تئاتر و تلویزیون، به تازگی از اتهامات خود تبرئه شد و به همین دلیل می‌تواند فعالیت‌های هنری و اجتماعی خود را از سر بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


لیلا بلوکات تبرئه شد

در سال گذشته «لیلا بلوکات» به اتهام کشف حجاب و جریحه‌دار کردن اخلاق عمومی به ویژه از طریق انتشار تصاویر در فضای مجازی، با دستوری از سوی دادستان تهران مواجه شد.

پس از تحقیقات و صدور قرار جلب، او به تحمل 10 ماه حبس در زندان سمنان، دو سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی، خلاصه کردن یک کتاب در مدت یک ماه، ممنوع‌الخروجی و ضبط سیم‌کارت و تلفن همراه محکوم گردید.

لیلا بلوکات تبرئه شد - بازتاب آنلاین

این بازیگر با توجه به احکام صادره، یک سال گذشته را در محدودیت‌های شدید سپری کرد و نتوانست در فضای مجازی و حرفه خود به فعالیت بپردازد.

اما حالا و در آخرین دادگاه، «لیلا بلوکات» از تمامی اتهامات تبرئه شده و به زودی می‌تواند به عرصه هنر و فعالیت‌های اجتماعی خود بازگردد. این موضوع خبر خوشی برای طرفداران او و جامعه هنری به شمار می‌رود؛ زیرا انتظار می‌رود با بازگشت «بلوکات»، شاهد فعالیت‌های جدید و اثرگذار او باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تبرئه شدن لیلا بلوکات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما