گروه خودروسازی آرتابان در سه بخش سواری، تجاری، ماشین آلات فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد

گروه خودروسازان آرتابان که مدتی پیش شنیده می شد حضورشان در بازار خودرو ایران به صورت رسمی اعلام حضور کرد.

گروه خودروسازان آرتابان با پشتوانه چندین سال تجربه در صنعت خودرو، در سه حوزه فعالیت می کند ماشین آلات مسافری، تجاری و سنگین. این شرکت به عنوان یک برند جدید خودروساز وارد صنعت خودرو شده است.

کارخانه تولید این گروه خودروسازی در استان قزوین به مساحت 200 هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.

در گروه آرتابان علاوه بر پوشش نیاز کشور به خودروهای وارداتی همچنین به بومی سازی و ایجاد اشتغال ملی توجه ویژه ای شده است. و بیشتر فعالیت گروه آرتابان در بخش تولیدی متمرکز است.

این گروه خودرویی با شرکت آرتابان موتورز در زمینه خودروهای سواری و با شرکت آرتابان دیزل CBU در زمینه خودروهای تجاری، کامیون و کامیونت، فعالیت رسمی خود را در صنعت خودرو چه در بخش CKD و چه در بخش واردات آغاز کرده است.

آنچه در اخبار صنعت خودرو می شنوید، گروه آرتابان کیفیت، امنیت و قدرت و توجه کنید شاخص های تکنولوژیکی به روز شده در جهان آن را سیاست اصلی خود می داند زنجیره مزیت رقابتی این گروه خودروساز محسوب می شود.

همچنین برخی از مدل های هیبریدی SUV و سدان و برخی مدل های کامیون 6 و 8 تنی جزو اولین محصولات و عرضه اولیه این گروه خودروسازی خواهند بود که نشان از عرضه محصولات سواری و تجاری با مزیت های رقابتی بالا است

گروه خودروسازان آرتابان با رویکرد مشتری مداری اقدام به تولید و واردات خودروهایی کرده است که بیش از گذشته پاسخگوی نیاز مشتریان ایرانی بوده و محصولات و خدمات متمایزی را برای ساختن آینده ای جدید و تحقق رویاهای جامعه هدف ارائه می کند. رسالت و فلسفه وجودی خودت را درک کن

علاوه بر این، صادرات محصولات به کشورهای همسایه. چشم انداز این گروه خودرویی دیده می شود.

محوریت گروه خودروسازان آرتابان. ارائه خدمات پس از فروش متمایز و سطح درونی سازی را افزایش دهید اعتماد به ظرفیت کشور در این زمینه تولید قطعات است

گروه خودروسازان آرتابان با گرایش به هوای پاک و حرکت به سمت کاهش آلودگی پوشیدن از تکنولوژی خودروی الکتریکی هیبریدی تمرکز ویژه ای بر خودروهای هیبریدی و الکتریکی دارد.

بنابراین باید منتظر رسانه ای شدن نوع محصولات این گروه خودروسازی در روزها و هفته های آینده باشیم.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما