تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان فردا جمعه از ساعت 18:30 در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر برگزار می شود.

دو تیم تا اینجای فصل شرایط خوبی نداشته اند. البته وضعیت استقلال بهتر از ذوب است چرا که قبل از بازی های فیفادی توانسته بود با نتیجه 2-1 هواداران را شکست دهد اما ذوب آهن در خانه مقابل آلومینیوم شکست تلخی را متحمل شد.

در اولین دیدار پسانکنام آبی پوشان پایتخت با هدایت سهراب بختیاری زاده موفق شدند هواداران مهدی رحمتی را شکست دهند اما شاگردان محمد ربیعی در خانه با چهار گل نتیجه را به آلومینیوم واگذار کردند. در حال حاضر استقلال با 8 امتیاز در رده هشتم و ذوب آهن با هفت امتیاز در رده دهم قرار دارند.

حالا استقلال و بخیاری زاده انگیزه بالایی برای کسب دومین برد متوالی خود دارند تا بتوانند با قدرت کامل به مصاف النصر عربستان در لیگ برتر آسیا بروند. استقلال پس از این دیدار، سه شنبه (1 آبان) با دوستان رونالدو در امارات ملاقات می کند.

استقلال برای بازی فردا سه مدافع ندارد. روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت نمی توانند در بازی با ذوب آهن به میدان بروند. همچنین به نظر می رسد بختیاری زاده جلال الدین مشاریپوف و گائل کاکوتا را با توجه به حضور در مسابقات داخلی و در اواخر این دیدار در تمرینات به میدان نرود.

به نظر می رسد سهراب بختیاری زاده قصد دارد مانند بازی قبل آبی پوشان را با ترکیب 2-5-3 به میدان بفرستد. سیدحسین حسینی که برخلاف فصل گذشته نتوانست دروازه استقلال را بسته نگه دارد، در دیدار مقابل ذوب آهن به دنبال کسب اولین کلین شیت فصل خود خواهد بود.

سامان فلاح به همراه رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند خط دفاعی سه نفره استقلال را تشکیل می دهند. در بازی قبل این 3 مدافع از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشتند و تقریباً نمایش خوبی را مقابل تماشاگران ارائه کردند. سیلوا توانست گل اول آبی پوشان را به ثمر برساند. رامین رضاییان در این بازی در پست دفاع راست و میلاد زکی پور در پست دفاع چپ به میدان خواهند رفت.

تغییرات اصلی بختیاری زاده در خط میانی رخ می دهد، جایی که به نظر می رسد او نمی تواند مشاریپوف و کاکوتا را به ترکیب اصلی اضافه کند. با این تفاسیر زوج زبیر نیک نفس و دیدیه آندونگ را در میانه میدان خواهیم دید. این دو بازیکن در زمان حضور نکونام نیز در ترکیب اصلی قرار گرفتند و عملکرد بسیار خوبی به خصوص مقابل الغرافه قطر داشتند. نیک نفس در بازی قبل حتی در لیست اصلی استقلال هم حضور نداشت و حالا انگیزه زیادی برای اثبات شایستگی دارد.

محمدحسین اسلامی هافبک 23 ساله و جوان فصل گذشته ذوب آهن توانست از ابتدای فصل جاری در این تیم به استقلال بدرخشد. او تاکنون عملکرد خوبی در تیم آبی داشته و در زمان نکونام عمدتا در تیم اصلی بازی می کرد. اما در آخرین بازی که مهرداد محمدی برگشت، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. حالا او هم انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابقش دارد و به نظر می رسد از ابتدا در زمین باشد.

مهرداد محمدی نیز مانند بازی قبل در این بازی استارت خواهد زد. محمدی هفته گذشته در اولین بازی رسمی خود پس از گذراندن دوران محرومیت خود اولین گل فصل خود را به ثمر رساند و حالا 11 بازیکن منتخب استقلال با انگیزه بالای گوستاو بلانکو بازی مقابل ذوب آهن اصفهان را به پایان می برند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاو بلانکو، زبیر نیک نفس، دیدیه آندونگ، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور و محمدحسین اسلامی.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما