ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

گروه خودروسازی مایان اخیراً همزمان با بیست و هفتمین سالگرد تاسیس خود، نشستی با مشتریان خود برگزار کرد و در این رویداد خودرویی ورود این گروه به بحث خودروهای متصل را اعلام کرد.

گروه خودروسازی مایان که احتمالا نامش را از محصولاتی مانند دیما می شناسید، به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ایجاد این مجموعه، نشستی را با حضور مشتریان و اصحاب رسانه برگزار کرد. در این جلسه در مورد محصولات این گروه و اهداف آتی آن صحبت کردیم و در ادامه به مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل
ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

ورود مایان به عرصه خودروهای متصل

بر اساس اعلام گروه مایان، گروه خودروسازی با همکاری همراه اول به طور جدی وارد بحث خودروهای متصل می شود. بحث خودروهای متصل یا Connected Cars توسط این شرکت در چهار سطح راننده، مدیر تدارکات، شرکتی و دولتی انجام می شود. البته هنوز بسیاری از جزئیات این طرح مشخص نیست، اما طرحی که با مشارکت همراه اول پیش می رود باید نتایج جالبی داشته باشد. دقت کنید، بحث خودروهای متصل در خودروهای کاری و تجاری موضوعی مدرن و بسیار کاربردی است که به راننده و شرکت تدارکات امکان دسترسی آنلاین به تمامی اطلاعات فنی خودرو، بار، مسیر و … را می دهد. فناوری در خودروهای کاری و تجاری می تواند کارایی حمل و نقل را به میزان قابل توجهی افزایش داده و در سیاست های شرکت های فعال در این زمینه موثر باشد.

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل
ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

نیازی به گفتن نیست که فرآیند توسعه خودروهای متصل در گروه خودروسازی مایان آغاز شده است. در جلسه ای با مشتریان بزرگ این شرکت اطلاعات اولیه از این پروژه داده شد و بعدا طی مراسمی رسمی، مایان و همراه اول این پخش را انجام خواهند داد.

آشنایی بیشتر با مایاها

گروه خودروسازی مایان که هم اکنون بیست و هفتمین سال فعالیت خود را در زمینه خودروهای کاری و تجاری جشن می گیرد، هم اکنون به یک هلدینگ بزرگ با حدود 30 فروش و شرکت های ورا دیزل، مارال تریلر، مایان موتور صنعت، مایان دیزل تبدیل شده است. و دیما دیزل از زیرمجموعه های این هلدینگ بزرگ محسوب می شوند. این هلدینگ یکی یکی از مهم ترین خودروهای تجاری و صنعتی کشور محسوب می شود و از نظر ساخت تریلر و تاسیسات سهم خوبی در بازار کشور دارد. بسیاری از شرکت های بزرگ با این هلدینگ لجستیک همکاری می کنند و مایان در لجستیک کشور حرف اول را می زند.

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل
ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

دیما دیزل; بازوی تولید مایان

دیما دیزل به عنوان بازوی تولیدی گروه خودروسازی مایان از بدو ورود به این عرصه می دانست چگونه جلب توجه کند. محصولات این شرکت بالاترین رتبه کیفی را از ISQI دریافت کرده و در 36 ماه گذشته رتبه اول جدول کیفیت به دیما اختصاص یافته است. در حال حاضر دیما دیزل محصولاتی مانند کشنده، کامیون 6 تن و کامیون 9 تن را در سبد محصولات خود دارد و کمپرسی 19 تنی این برند نیز به زودی وارد بازار می شود.

در حال حاضر سهم دیما از بازار 10 تا 15 درصد است و این گروه قصد دارد به زودی به 20 درصد بازار کار و تجارت کشور برسد. البته مدیران مایا تاکید دارند که کیفیت در تولید محصول اولویت اول است و کمیت هرگز فدای کیفیت نخواهد شد. دیما دیزل در حال حاضر 22 نماینده در سراسر ایران و تقریباً در تمامی استان های کشور دارد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما