پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام:شبستان
  • نام خانوادگی:محمدزاده
  • تاریخ تولد: 17 فروردین ۱۳۶۵
  • سالهای فعالیت: از سال 1382 تا کنون
  • وضعیت تأهل:متاهل
  • نام همسر:فرشته حسینی

بیوگرافی

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در هفدهم فروردین وی در سال 1365 در ایلام در خانواده ای پرجمعیت و دارای 12 فرزند متولد شد و آخرین فرزند خانواده است.

دوران کودکی نوید محمدزاده

عکس کودکی نوید محمدزاده


این بازیگر جوان دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران است و بازیگری را در کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری گذرانده است.

نوید محمدزاده از فوتبالیست تا بازیگری

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در سال های نوجوانی قرار بود فوتبالیست شود و در تیم جوانان سایپا بازی کند اما با دیدن یک فیلم زندگی اش به کلی تغییر کرد.

تاثیر این فیلم بر نوید محمدزاده به حدی بود که او را عاشق سینما کرد و او را به چهره ای موفق در عرصه هنر تبدیل کرد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در سریال قورباغه عکس امیرحسین شجاعی

ازدواج نوید محمدزاده

کاربران به دلیل پوشیدن لباس های تنگ با فرشته حسینی مدت ها متوجه نوید محمدزاده شدند تا اینکه ساعت 4 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ویدئویی از ازدواجش با فرشته حسینی بازیگر کشورمان منتشر کرد و از حلقه ازدواج همسرش در نهم تیرماه رونمایی کرد.

عکس نوید محمدزاده با این لباس بچه گربه سوژه شد خدایا تو با این پسر من را احمق کردی.

در سینما ظاهر شوید و ستاره شوید.

او اجرا را از سال 1361 در مؤسسه هنر هفت کرج آغاز کرد و در آنجا زیر نظر هنرمندانی چون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید. این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشت اما امسال در فیلم «میان ابرها» ساخته روح الله حجازی کارگردان نقش مکمل مرد بازی کرد و در همان سال ها جوایزی را از جشنواره تئاتر استانی تهران دریافت کرد. . و بعداً جایزه دوم نمایش مرد را در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی دریافت کرد.

گریم نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و گریم متفاوتش

دستمزد بالا برای سریال قورباغه.

در سال ۱۳۹۷ خبر امضای قرارداد یک ساله نوید محمدزاده با شرکت تصویر پاسارگاد گستر سرمایه گذار شبکه خانگی «قربگه» منتشر شد. بر اساس این قرارداد، محمدزاده به مدت یک سال حق حضور در هیچ فیلم یا تئاتری را ندارد تا زمانی که هواداران به سریال قورباغه به کارگردانی هومان سیدی علاقه مند شوند. وی براساس این قرارداد ماهانه 600 میلیون تومان (حتی در روزهای بیکاری) حقوق دریافت می کند و مجموع درآمدش 7.2 میلیارد تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما