بعدی- انیمیشن های اخیر از انواع فناوری های شگفت انگیز استفاده می کنند، اما هیچ انیمیشنی در سال های اخیر به اندازه ربات وحشی هنرمندانه ساخته نشده است.

به گزارش تلگراف، انیمیشن جدید و خارق العاده DreamWorks در یک جزیره جنگلی اتفاق می افتد، جایی که رباتی به نام Raz در یک شب طوفانی به ساحل می رسد. روز بعد، ربات خود را در ساحل خاکستری و سنگریزه ای می بیند که توسط ستون هایی از سنگ های آتشفشانی احاطه شده است. با این حال، این ستون ها چقدر قوی هستند؟ هنگامی که دوربین به اطراف می چرخد، بیننده متوجه می شود که این ستون ها فضای سه بعدی را اشغال می کنند، اما مانند رنگ های پخش شده روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی که در دو انیمیشن اخیر Spider-Verse نیز استفاده شده است، این ربات وحشی توسط کامپیوتر و همچنین با دست طراحی شده است. این فناوری پیشگامانه گذشته و آینده انیمیشن را با هم ترکیب می کند و نتیجه خیره کننده ای را تولید می کند. شرکت انیمیشن سازی DreamWorks در ماه مهر این فیلم که 30 سال پیش تأسیس شد، غنی‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین فیلم آن‌ها از زمان شاهزاده مصر در سال 1998 است. ربات وحشی نیز مانند شاهزاده مصری داستان شیرینی دارد. رفتار راز در جزیره تحت تأثیر قرار می گیرد و او شروع به آسیب رساندن به حیات وحش می کند تا اینکه جوجه غاز یتیمی به نام برایت بیل را به فرزندی قبول می کند. راز نذر می کند که قبل از مهاجرت پرندگان به این جوجه غاز پرواز را آموزش دهد.

این انیمیشن برای چیه یکی آیا این یکی از بهترین انیمیشن های چند دهه اخیر است؟ این انیمیشن داستان سرایی فوق العاده ای دارد. این انیمیشن در صحنه پایانی خود مسائل احساسی بسیاری را مطرح می کند. روش هایی که سندرز و تیمش از رویکرد گرافیکی فیلم به عنوان استعاره ای زنده برای انتقال راز به نقش جدیدش به عنوان مادر استفاده می کنند نیز فوق العاده است. بدن او ابتدا کاملاً تمیز دیده می شود، اما کار پرورش برایت بیل باعث می شود که او به طور فزاینده ای زنگ زده، خراشیده و خراشیده شود. با این حال، این لباس یک حس زیبا و ارگانیک به آن دارد. تغییرات راز به عنوان آسیب دیده نمی شود، بلکه نشانه تلاش او برای این غاز است. شکل و اندام راز نیز او را در یک خانواده انیمیشن بسیار خاص قرار می دهد. او از نوادگان روبات هایی مانند باغبان ربات هایائو میازاکی در قلعه در آسمان، غول آهنی برد برد، و همچنین هیولاهای مکانیکی است که برادران فلیشر در سال 1941 در مقابل سوپرمن قرار گرفتند.

در طول فیلم صحنه های صامت این ربات در طبیعت با طراحی های خاص بسیار آرامش بخش است. شاید طرفداران انیمیشن، انیمیشن های محبوب استودیو گیبلی را در ابتدای فیلم به یاد داشته باشند، اما این جلوه های بصری به سازندگان این فیلم اجازه داده تا جلوه های اکسپرسیونیستی این فیلم را افزایش دهند. از Pixar تا Despicable Me، انیمیشن در چند دهه گذشته راه طولانی را طی کرده است، اما هیچ انیمیشن مدرنی به اندازه انیمیشن جدید ربات های وحشی هنری نیست!

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما