قیمت ام جی های وارداتی اعلام شد

شرکت فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش ام جی در دور جدید واردات، قیمت نهایی ام جی های وارداتی را پس از تایید سازمان حمایت اعلام کرد.

به گزارش آخرین پایگاه خبری فردا موتورز ام جی GT و ام جی 5 را در سامانه واردات به فروش رساند. اکنون با نزدیک شدن به موعد تحویل این خودرو، قیمت ام جی های وارداتی پس از تایید سازمان حمایت مشخص شده است. MG GT مجموعاً 1 میلیارد و 980 میلیون توکن برای مشتریان سیستم دارد. ام جی 5 با قیمت یک میلیارد و 630 میلیون تومان به دست خریداران می رسد.

بر اساس اسناد موجود گمرک، چندین محموله ام جی وارداتی از فردا موتورز وارد کشور شده است. علاوه بر این، فردا موتورز قصد دارد به فروش MG GT و 5 ادامه دهد و همچنین فروش MG 4 و Cyber ​​Ester را آغاز کند. از سوی دیگر، مدیریت ارشد این شرکت خصوصی در نمایشگاه موتور تبریز اعلام کرد که محموله جدید جیلی آزکارا به ایران در راه است و فروش این کراس اوور هیبریدی میان رده و دو دیفرانسیل به زودی آغاز خواهد شد.

نام ماشین قیمت مصوب مهر 1403 (تومان)
میلی گرم 5 ۱.۶۳۰.۰۰۰.۰۰۰
ام جی جی تی ۱.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰

MG5 از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قابلیت تولید 118 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که به جعبه دنده CVT متصل شده و نیرو را به چرخ های جلو می فرستد. این خودروی وارداتی دارای شش ایربگ 10 نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، استارت دکمه ای، سانروف برقی، دوربین 360 درجه، رینگ های آلومینیومی، کروز کنترل، تودوزی چرم مصنوعی داخلی، اپل کارپلی، اندروید اتو می باشد. مجهز به ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، تکنولوژی نور LED، تهویه مطبوع برقی، آینه تاشو برقی، صندلی های جلو برقی، گرمکن صندلی های جلو، فرمان برقی و غیره است.

MG GT وارداتی مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت است که توانایی تولید 173 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را دارد. MG GT دارای 6 ایربگ ده نقطه ای، رادار خوان لاین، هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل پایداری، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، استارت دکمه ای، چراغ های روشنایی در روز، سیستم کنترل پرتاب در شیب، اهرم دنده پشت فرمان، مجهز به کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک و … می باشد.

فیلم معرفی MG5 وارداتی از فردا موتورز

ویدیوی معرفی ام جی GT وارداتی فردا موتورز

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما