پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: شعبده باز

جنسیت: کمدی، خانوادگی

سال انتشار: ۱۴۰۰

تمایز (imdb): ۴.۴/۱۰

بازیگران: احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شاهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، کامی زاده، شهرضا کامی، میثاق. مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی.

معرفی سریال شعبده باز. سایت بازتاب آنلاین

خلاصه سریال

در سریال شعبده باز احمد مهرانفر و جواد رضویان سعی می کنند با یکدیگر همکاری کنند و به ثروت برسند. وقتی از این موضوع ناامید می شوند به فکر مهاجرت می افتند و سعی می کنند کشور را ترک کنند. اما در این بین متوجه یک سوال بسیار ساده و جالب می شوند. آنها در تلاش خود می فهمند که می توانند به سادگی با انجام کاری مانند قمار و جادوگری در این کشور پول زیادی به دست آورند. بقیه ماجراهایی که برای این افراد و دیگر افرادی که با این دو نفر در ارتباط هستند اتفاق می افتد، طرح اصلی داستان را تشکیل می دهد.

فضای سریال

این اولین بار نیست که داستان یک سریال در جزیره قشم اتفاق می افتد. «جادوگر» به زیبایی های این منطقه از کشور نیز اشاره کرد و البته سعی کرد تصویری ملموس ارائه دهد. بنابراین سریال علاوه بر ایجاد فضایی دلنشین، روابط گرم افراد را نیز منعکس می کند. استفاده متعدد و متنوع از موسیقی جنوبی یکی دیگر از عواملی است که فضای سریال را باورپذیر کرده است. نکته دیگر اینکه داستان بدون بهانه به جزیره نرسیده است و حتی اکنون که پای شعبده باز در آنجا باز شده و واکنش های عجیب مردم از عوامل مهم در پیشرفت داستان است.

حواشی سریال.

این سریال فرامتنی دارد که به تغییر نام، کارگردان و تاریخچه پخش آن در دو پلتفرم اشاره دارد. سایت فیلمنیوز در این باره نوشت: این سریال یکی از جدیدترین پروژه هایی است که مجوز ساخت خود را از وزارت آموزش و پرورش گرفته و بدون مجوز ساترا جلوی دوربین رفته است.«جادوگر» با نام اولیه «ناجورها» به کارگردانی همایون اسعدیان پروانه ساخت دریافت کرد، آن زمان هنوز مسیر «نماوا» و «فیلمو» از هم جدا نشده بود و همزمان قرارداد پخش همزمان آن در هر دو پلتفرم بسته شد.

همایون اسعدیان پس از عقد قرارداد پخش از کارگردانی «نجورها» کناره گیری کرد و این پروژه به سید مسعود اطیابی واگذار شد. این اتفاق درست در همان زمانی رخ داد که نماوا و فیلیمو از هم جدا شدند، اما این جدایی به معنای فسخ قراردادهای قبلی بود. بودسو ناجورها که بعدها به Jadugur تغییر نام داد، توسط هر دو پلتفرم تحت یک قرارداد منتشر شد.

از دیگر حواشی این سریال این است که در روزهای شیوع کرونا ساخته شده و حتی دو بازیگر اصلی آن یعنی رضویان و مهرانفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما