فیس لیفت سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد

شرکت سیتروئن با حضوری عالی در نمایشگاه خودروی پاریس حضور دارد. این شرکت در کنار ارائه کانسپت C5 Aircross، فیس لیفت مدل های C4 و C4 X را نیز با به روز رسانی ها ارائه کرده است تجهیزات

تغییرات در ظاهر و کابین.

همانطور که در تصاویر پیوست مشاهده می شود، طراحان سیتروئن بازنگری های گسترده ای در دماغه فیس لیفت C4 و C4 X انجام داده اند. در نسخه فیس لیفت شده، چراغ های LED اصلی در قاب باریک تری قرار گرفته اند و جلو پنجره بزرگتر از قبل است. علاوه بر این شاهد نصب لوگوی جدید سیتروئن در قسمت های مختلف هستیم. علاوه بر اینها باید گفت سیتروئن فیس لیفت دو مدل مذکور را با دو رنگ جدید سبز و خاکستری تولید خواهد کرد. مشتریان می توانند مانند قبل دو رنگ برای سقف و بدنه سفارش دهند.

سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودرو پاریس معرفی شدند
فیس لیفت سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد

برخلاف آنچه به نظر می رسد، دامنه تغییرات داخل کابین چندان گسترده نیست. استفاده از صفحه نمایش دیجیتال 7 اینچی جدید در پشت فرمان و نصب صندلی های راحت تر از بارزترین تغییرات در کابین است. سیستم سرگرمی توسط همان صفحه نمایش لمسی 10 اینچی مدیریت می شود. البته به گفته سیتروئن، سیستم سرگرمی از نظر سخت افزاری به روز شده و پردازش سریعتر و رابط کاربری جذاب تری نسبت به قبل دارد. علاوه بر این، دستیار دیجیتال فیس لیفت C4 و C4 X با هوش مصنوعی چت JPT یکپارچه شده است.

مشخصات فنی سیتروئن C4 و C4 X فیس لیفت

سیتروئن C4 و C4 X فیس لیفت با موتورهای بنزینی، هیبریدی و الکتریکی یکسان به فروش می رسد، با این تفاوت که نسخه های بنزینی منحصر به بازارهای خاص خواهند بود. قلب اصلی نسخه هیبریدی ملایم یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربو است. این موتور بسته به مدل 100 یا 136 اسب بخار قدرت دارد. موتور الکتریکی ادغام شده در جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک 29 اسب بخار نیرو تولید می کند.

فیس لیفت سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد
فیس لیفت سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد

سیتروئن نسخه الکتریکی e-C4 و e-C4 X را با دو موتور تمام الکتریکی عرضه خواهد کرد. در مدل پایه یک موتور الکتریکی با قابلیت تولید 136 اسب بخار قدرت و یک باتری 50 کیلووات ساعتی نیرو و انرژی را تامین می کند. برد رانندگی e-C4 و e-C4 X در این مدل به ترتیب 355 و 360 کیلومتر است. اما در مدل قدرتمندتر از موتور 156 اسب بخاری به همراه باتری 54 کیلووات ساعتی استفاده می شود. به لطف این باتری بزرگتر، برد به 415 و 425 کیلومتر افزایش یافته است.

صرف نظر از نوع موتور و باتری، هر دو نوع برقی از سرعت شارژ 100 کیلووات پشتیبانی می کنند و به ازای هر دقیقه اتصال به پورت مناسب، انرژی لازم برای پیمودن 10 کیلومتر در باتری ذخیره می شود. همچنین در کمتر از نیم ساعت شارژ باتری به 80 درصد می رسد. سیتروئن برای دسترسی آسان به محل ایستگاه های شارژ اپلیکیشن e-ROUTES را آماده کرده است. با کمک این اپلیکیشن می توان سفرها را بر اساس ایستگاه های شارژ در مسیر برنامه ریزی کرد.

فیس لیفت سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد
فیس لیفت سیتروئن C4 و C4 X در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شد

زمان تحویل و قیمت

سیتروئن فیس لیفت های C4 و C4 X را در اوایل سال آینده در بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی از قیمت در دست نیست، اما احتمالاً شاهد افزایش جزئی خواهیم بود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما