پین که در ولورهمپتون بریتانیا به دنیا آمد، اولین بار در سال 2008 با شرکت در تست بازیگری ITV برای X Factor شانس ستاره شدن را به دست آورد، اما سایمون کاول به او گفت که “دو سال دیگر برگردد”.

لیام جیمز پین خواننده بریتانیایی، عضو سابق گروه معروف وان دایرکشن، ستاره ای بود که با صدای گرم و جذاب خود میلیون ها طرفدار داشت. او که متولد سال 1993 است، از اولین لحظه حضور در برنامه تلویزیونی X Factor استعداد فوق العاده خود را نشان داد.

با تشکیل گروه وان دایرکشن، لیام به همراه سایر اعضای گروه به سرعت یکی آنها به محبوب ترین اعضای گروه پسر بسیار محبوب تبدیل شدند. پس از ترک گروه، لیام به کار انفرادی خود ادامه داد و آلبوم های موفق و تک آهنگ های موفق را منتشر کرد و نشان داد که می تواند به عنوان یک هنرمند مستقل نیز بدرخشد.

زندگی شخصی لیام همیشه مورد توجه رسانه ها بوده است. او روابط عاشقانه زیادی داشت و یک پسر داشت. لیام علاوه بر موسیقی، به فوتبال نیز علاقه زیادی داشت و از طرفداران پر و پا قرص تیم وست برومویچ بود.

لیام پین علیرغم موفقیت های فراوانش در 31 سالگی درگذشت. این خبر هنوز تکان دهنده و نامشخص به نظر می رسد.

علت مرگ لیام پین چه بود؟

به گفته پلیس بوئنوس آیرس، مأموران در محل حادثه ابتدا با گزارش هایی از «مردی عصبی که احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده است» مواجه شدند. وقتی به هتل رسیدند، به مقامات اطلاع دادند که صدای بلندی در حیاط داخلی شنیده شد. جسد کمی بعد در آنجا پیدا شد. از همان لحظه تحقیقات پلیس آغاز شد. آلبرتو کرسنتی، مدیر خدمات فوریت های پزشکی، به رسانه های محلی گفت که پین ​​”جراحات جدی” دیده است و کالبد شکافی انجام خواهد شد. آقای کرسنتی از پاسخ به سؤالات در مورد شرایط سقوط پین از بالکن خودداری کرد.

وزارت خارجه بریتانیا تایید کرد که با مقامات آرژانتینی “در رابطه با گزارش های مربوط به مرگ یک مرد انگلیسی” در تماس بوده است. با این حال، تاکنون جزئیات بیشتری ارائه نشده است.

ساعاتی قبل از این حادثه، به نظر می رسد پین در اسنپ چت پست کرده است: “این یک روز زیبا در آرژانتین است.”

وقتی خبر مرگ او منتشر شد، طرفداران شروع به تجمع در خارج از هتل بوئنوس آیرس کردند که در آن مرگ ناگهانی لیام پین اتفاق افتاد و باعث شد پلیس ورودی را مسدود کند. برخی به یاد او شمع روشن کردند.

واکنش سلبریتی ها به مرگ ناگهانی لیام پین

مکس جورج از The Wanted مرگ او را “کاملاً ویرانگر” توصیف کرد.

در چند سال گذشته از آشنایی شخصی با او و گذراندن وقت ارزشمند با او لذت بردم.»

Ollie Moores که سال گذشته با One Direction در X Factor ظاهر شد، گفت که “چیزی برای گفتن” ندارد.

او گفت: “لیام همان جاه طلبی های من، همان رویاها را داشت، بنابراین برای دیدن پایان زندگی او در جوانی، واقعا برای خانواده او و البته برای پسرش که اکنون پدرش را از دست داده است، ناراحت هستم.” در اینستاگرام نوشتم و ناراحت شدم.

هیچ یک از هم گروهان پین هنوز پیامی در مورد مرگ او منتشر نکرده اند.

قسمت های اخیر زندگی شخصی پین

لیام پین در سال 2016 با شریل تویدی، ستاره Girls Aloud آشنا شد و سال بعد صاحب پسری به نام بیر شد. این زوج در سال 2018 از هم جدا شدند.

اوایل این هفته، مایا هنری یکی یکی دیگر از شرکای سابقش از طریق وکلای خود به رسانه ها گفت که نامه توقف و انصراف علیه خواننده صادر کرده است.

او در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرده بود و او را متهم کرده بود که چندین بار با او تماس گرفته است. پین به این اتهامات پاسخی نداد.

منبع: راهنما

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما