لیام پین ، یکی از اعضای پیشین گروه معروف وان دایرکشن، در سن 31 سالگی پس از سقوط از طبقه سوم یک هتل در بوئنوس آیرس جان خود را از دست داد.

به گزارش پلیس محلی، این حادثه روز چهارشنبه در هتلی واقع در خیابان کستاریکا در محله پالِرمو روی داد. پلیس بوئنوس آیرس اعلام کرد که نیروهای ایستگاه پلیس 14B به دنبال دریافت تماس اضطراری 911 درباره مردی خشن که احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر یا الکل قرار داشت، به هتل مراجعه کردند. در بیانیه پلیس، مشخص نشده که آیا این فرد همان پین بوده است یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین خوانندگان سبک پاپ

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


جزئیات مرگ دقیق لیام پین

«لیام پین» اخیراً در تاریخ 2 اکتبر 2024 در کنسرت نیال هوران، یکی از اعضای سابق گروه، در آرژانتین دیده شده بود. او همچنین جشن تولد 31 سالگی‌اش را در کشور انگلستان جشن گرفته بود و در ویدئوهایی که در اسنپ‌چت منتشر کرده بود، به این موضوع اشاره کرده بود.

«پین» در وولورهمپتون، وست میدلندز متولد شده و کوچک‌ترین فرزند از سه خواهر و برادر است. او فارغ‌التحصیل کالج وولورهمپتون است که در آنجا در رشته فناوری موسیقی تحصیل کرده است.

این هنرمند به‌عنوان یکی از اعضای گروه وان دایرکشن شناخته می‌شود که شامل «هری استایلز»، «زین مالک»، «لوئیس تاملینسون» و «نیال هوران» بود. این گروه در سال 2010 پس از شرکت هر یک از اعضا در نسخه بریتانیایی برنامه ایکس فاکتور تشکیل شد.

«پین» در مصاحبه‌ای در سال 2015 با نشریه انترتینمنت ویکلی، درباره عشقش به اجرای زنده و نوشتن آهنگ گفت:

من واقعاً از بودن روی صحنه لذت می‌برم.

او به خاطر نوشتن مشترک آهنگ «چه احساسی» با «لوئیس تاملینسون» ابراز افتخار کرد.

لیام پین

وان دایرکشن در سال 2015 اعلام کرد که قصد دارد به حالت تعلیق برود و «پین» در سال 2019 آلبوم نخست خود به نام LP1 را منتشر کرد. او در سال 2023 خبر از کار روی آلبوم جدیدی داد که بسیار هیجان‌زده‌اش کرده بود و همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری تور خبر داد.

«پین» در گذشته درباره مشکلاتش با سوء مصرف مواد صحبت کرده و در تابستان 2023 از تکمیل دوره درمان خود خبر داده بود. تور او قرار بود در سپتامبر همان سال در آمریکای جنوبی آغاز شود، اما به دلیل ابتلا به عفونت کلیوی مجبور به تعویق افتادن تاریخ‌ها شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مرگ «لیام پین» چیست؟ آیا او به قتل رسیده است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CNN

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما