با این حال به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این تیزر حاوی چند نکته است. نکاتی که ممکن است متوجه آنها شده باشید اما در عرض 12 ثانیه متوجه آنها نشده اید و اکنون در ادامه این مقاله به این نکات می پردازیم. با ما همراه باشید.

1. بازده بهبود یافته؟

یکی یکی از نکات جالب تیزر حضور پسر بچه ای است که با سینی چای به سمت دوربین می آید و شباهت زیادی به بهبود (با بازی مهران احمدی) دارد. این شخصیت شاید تجلی جدیدی از آن شخصیتی باشد که همیشه نقشی کلیدی در داستان داشته است. اما گویا مهران احمدی در فصل های قبل این شخصیت را بازی کرده است یکی او یکی از پرطرفدارترین شخصیت های سریال بود، ایفای نقش نمی کند و پسر خردسالش (بهروز فریبا) حالا بزرگ شده است و به نوعی جای خالی ایموش را در این فصل برای مخاطب پر خواهد کرد.

اسکرین شات+(141)

2. تغییرات در شخصیت سارا و نیکا

یکی یکی دیگر از جنبه های جالب تیزر جدید به تصویر کشیدن مراسم عروسی با حضور دو دختر جوان است. به نظر می رسد این دو دختر جایگزین سارا و نیکا فرقانی اصلی هستند که به دلیل برخی مسائل در شبکه های اجتماعی از سریال حذف شدند. حذف سارا و نیکا از سریال یکی این یکی از بحث های متعدد بود و تصمیم نویسندگان و پخش کنندگان برای معرفی دو شخصیت جدید و نسبتاً جعلی به جای آن می تواند به چالش جدیدی برای سریال تبدیل شود. این چیدمان باعث می شود که داستان بدون نیاز به سارا و نیکای واقعی پیش برود. با این حال باید دید این تغییرات تا چه اندازه بر کیفیت کار و بازخورد مخاطبان نسبت به سریال تاثیر می گذارد.

3. تغییرات ظاهری بازیگران

یکی از دیگر نکات جالب تیزر این است که تغییرات ظاهری بازیگران به ویژه «ریما رامین فر» و «نسرین نصرتی» به وضوح قابل مشاهده است. رامین فر بازیگر نقش هما همسر نقی در این تیزر لاغرتر به نظر می رسد و این تغییر اخیرا بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. شخصیت فهیمه (با بازی نسرین نصرتی) نیز در ظاهر دچار تغییرات چشمگیری شده است. این تغییرات ظاهری می تواند نشانه تغییر رفتار آنها یا نقش های به روز شده ای باشد که در این فصل در ذهن دارند.

4. بازگشت بازیگران مکمل

این تیزر همچنین نشان می دهد که هنوز بازیگران و شخصیت های فرعی زیادی در این سریال حضور دارند. به عنوان مثال مربی کشتی که در دوره های گذشته نقش مهمی در آموزش کشتی نقی داشته است، در این فصل در نقش پدر داماد حضور دارد. این نکته نشان می دهد که تغییر عمده ای در ترکیب بازیگران اصلی ایجاد نشده است و سیروس مقدم به عنوان کارگردان اثر دوست دارد همچنان از همان بازیگران قدیمی برای نقش های جدید استفاده کند. البته می توان گفت استفاده از بازیگران قدیمی حس آشنایی و تداوم داستان را به مخاطب القا می کند و باعث می شود مخاطب سریال با ذهنیت قبلی به تماشای سریال ادامه دهد. با این حال، تغییر در نقش ها و ویژگی های آنها می تواند منجر به تحولات جدیدی در داستان شود.

سوال اصلی؛ آیا «پایتخت» به اوج بازخواهد گشت؟

با توجه به این نکات، سوال اصلی این است که آیا فصل جدید «پایتخت» می‌تواند به همان محبوبیت فصل‌های اول دست پیدا کند؟ با وجود نگرانی هایی که درباره قوت فیلمنامه وجود دارد، همچنان حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده و احمد مهرانفر نقطه قوت سریال است. اما تغییرات ظاهری برخی شخصیت ها و تفاوت محتوایی که در داستان به وجود می آید می تواند چالش جدیدی برای تلویزیون باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این تغییرات می‌تواند به بازگشت «سرمایه» به تعادل کمک کند یکی آیا یکی از موفق ترین سریال های ایران خواهد بود یا خیر؟




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما