در روزهای اخیر، تغییرات قابل‌توجهی در احساسات کاربران بازار ارزهای دیجیتال صورت گرفته که محیط مساعدی را برای معاملات سودآور ایجاد کرده است.

در این میان، قیمت بیت‌کوین (BTC) با ۲.۳۰ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۱۶۵ دلار رسیده است. این روند صعودی بر سایر ارزهای دیجیتال کوچک‌تر، از جمله توربو (TURBO) نیز تأثیر گذاشته و یک معامله‌گر فرصت‌شناس با بهره‌برداری از شرایط موجود، سود قابل‌توجهی کسب کرده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، طبق داده‌های پلتفرم اسپات‌آن‌چین (Spotonchain)، این معامله‌گر بین ۲۱ سپتامبر و ۱۳ اکتبر، حدود ۱۸۸.۸۹ میلیون توکن توربو را از بایننس به قیمت ۱.۲۴ میلیون دلار (قیمت میانگین هر توکن ۰.۰۰۷ دلار) خریداری کرده است.

او به‌تازگی با افزایش قیمت هر توکن به ۰.۰۱۲ دلار، تمامی توکن‌های خود را نقد کرده و سرمایه‌اش را ۸۲.۵ درصد افزایش داده است.

این معامله‌گر در مجموع بر روی ۲۱ توکن معامله کرده و نرخ موفقیت ۷۱ درصدی دارد. بر اساس گزارش‌ها، بیشترین سود او شامل ۱.۵ میلیون دلار از توربو، ۸۴۳ هزار دلار از برت (BRETT)، ۴۶۷ هزار دلار از پپه (PEPE) و ۳۲۵ هزار دلار از لینک (LINK) بوده است.

البته، او با ضررهای قابل‌توجهی نیز مواجه شده که از جمله آن می‌توان به از دست دادن ۱۲۷ هزار دلار در معامله اوندو (ONDO) اشاره کرد.

قیمت توربو طی چند هفته گذشته به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و دیروز ۱۵ اکتبر، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰.۰۱۳۱۸ دلار رسیده است.

پس از یک رالی هفت روزه که طی آن قیمت بیش از ۵۴ درصد افزایش یافت، اکنون توربو با قیمت ۰.۰۱۱۲۱ دلار معامله می‌شود و کارشناسان به احتمال شروع یک روند جانبی اشاره می‌کنند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما