پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام کامل: متولد امیلیا ایزابل اوفمیا رز کلارک

تاریخ تولد: 23 اکتبر 1986

محل تولد: لندن، انگلستان

محل مطالعه: مرکز درام لندن

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: 1388 تا کنون

بیوگرافی امیلیا کلارک

امیلیا ایزابل اوفمیا رز کلارک در 23 اکتبر 1986 در لندن به دنیا آمد. او در آکسفوردشایر بزرگ شد. پدرش، پیتر کلارک، یک مهندس صدا از ولورهمپتون و مادرش، جنیفر، یک تاجر بود و از سال 2020 به عنوان معاون بازاریابی در یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی کار می کرد. کلارک از طرف مادرش ریشه های سرخپوستی دارد. در مصاحبه ای در سال 2018، او ادعا کرد که مادربزرگ مادری اش دختر رابطه مخفیانه مردی از شبه قاره هند و مادر مادربزرگش بوده است.

مادربزرگش آرایش ملایمی می‌کرد تا چهره‌های تیره‌ای را که از پدرش به ارث برده بود پنهان کند. کلارک این موضوع را به «تاریخ مبارزات خانواده‌اش» نسبت می‌دهد و می‌گوید: «این واقعیت که مادربزرگم مجبور بود رنگ پوست خود را پنهان کند و خیلی تلاش کند تا با آن هماهنگ شود، بسیار سخت بود. او در مصاحبه ای با هارپرز بازار اظهار داشت که مادربزرگش “هند را بیشتر از انگلیس دوست داشت” بنابراین وقتی مادربزرگش درگذشت، کلارک 16 ساله به هند سفر کرد تا خاکستر خود را پخش کند. برادر بزرگتر کلارک، بنت، در صنعت سرگرمی فعالیت می کند و یکی از اعضای بخش فیلمبرداری Game of Thrones بود.

بیوگرافی امیلیا کلارک، بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک، فیلم شناسی امیلیا کلارک

اثر امیلیا کلارک.

کلارک گفت که از سه سالگی پس از تماشای سریال بت به بازیگری علاقه مند شد. وقتی ده ساله بود، پدرش او را برای تست بازیگری به یک تئاتر وست اند برد. او در مدرسه رای سنت آنتونی در هدینگتون و مدرسه سنت ادوارد آکسفورد تحصیل کرد که در سال 2005 آن را ترک کرد.

در مصاحبه ای با مجله Time Out در سال 2016، او اظهار داشت: “من به مدارس شبانه روزی شیک می رفتم، اما یک دختر شیک نبودم.” او همچنین ادعا کرد که اکثر افراد در مدرسه شبانه روزی آکسفورد او از نظر فکری محافظه‌کار بودند، به این معنی که او و برخی از دوستانش احساس می‌کردند که خارجی هستند.

پس از فارغ التحصیلی، کلارک ناموفق به آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک، آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک و مدرسه موسیقی و درام گیلدهال رفت. او قبل از پیوستن به مرکز درام لندن و فارغ التحصیلی از مرکز درام لندن در سال 2009، کار کرد و سفر کرد.

ازدواج امیلیا کلارک

در سال 2012، او رابطه عاشقانه ای را با کمدین و فیلمساز ست مک فارلین آغاز کرد که تنها 6 ماه طول کشید، اما آنها همچنان صمیمی و دوست هستند.

بیوگرافی امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی عکس های امیلیا کلارک

جوایز و افتخارات امیلیا کلارک

امیلیا کلارک بازیگر فوق العاده ای است که همیشه با حضور در نقش های مختلف توجه مردم را به خود جلب می کرد. به همین دلیل او افتخارات و جوایز متعددی را دریافت کرده است.

بیوگرافی امیلیا کلارک، بازیگر انگلیسی امیلیا کلارک، ازدواج امیلیا کلارک

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما