به تازگی تاریخ اکران فیلم Until Dawn (تا سپیده دم)، اقتباس سینمایی دیوید اف. سندبرگ از یک بازی ویدیویی به همین نام، مشخص شد.

فیلم جدید Until Dawn که توسط کمپانی «سونی پیکچرز» تولید شده، در تاریخ 25 آوریل 2025 (5 اردیبهشت ماه 1404) در سینماها اکران می‌شود و در همان تاریخ با فیلم The Accountant 2 از استودیوهای «آمازون» و «MGM» رقابت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Until Dawn

فیلم تا سپیده دم با ژانر ترسناک درجه R (مناسب بزرگسالان) که به آثار وحشتناک ادای احترام می‌کند، توسط «گری دوبِرمن»، نویسنده فیلم‌های It، نوشته شده است. «بلیر باتلر» نسخه قبلی فیلمنامه را نوشته بود. بازیگران این فیلم شامل «الا روبین»، «مایکل سیمینو»، «جی-یونگ یو»، «بلمونت کاملی»، «اودسا آزایون»، «مایا میچل» و «پیتر استورماره» هستند.

بازی ویدیویی Until Dawn در سال 2015 توسط کمپانی «پلی‌استیشن» منتشر شد و داستان آن درباره هشت دوست و دشمن قدیمی است که در یک اقامتگاه کوهستانی دورافتاده گرد هم می‌آیند. در این مکان، آنها باید با یک قاتل مرموز و تهدیدات دیگر مواجه شوند و برای بقا در شب تلاش کنند.

تاریخ اکران فیلم Until Dawn

تهیه‌کنندگان این فیلم «گری دوبِرمن»، «میا منیسکالکو»، «دیوید اف. سندبرگ»، «لوته لوستن»، «روی لی»، «اسد قیزیل‌باش» و «کارتر سوان» هستند و «چارلز میلر» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند.

این فیلم جدیدترین پروژه از «پلی‌استیشن پروداکشنز» است که پیش از این پشت سریال‌های The Last of Us از «HBO»، فیلم Twisted Metal از «Peacock» و فیلم‌های Uncharted و Gran Turismo از «سونی» بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Until Dawn چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما