لیلا بلوکات در 4 آذر وی در سال 1362 در تهران به دنیا آمد. خواهر بزرگش نوشا مهندس برق است، خواهر کوچکترش میترا در رشته مدیریت جهانگردی و جهانگردی ایران تحصیل کرده و تنها برادرش طراحی صنعتی خوانده است.

علاقه به بازیگری

لیلا بلوکات تحصیلات و علاقه خود به بازیگری را اینگونه توضیح داد: من از دوران دبیرستان عاشق بازیگری بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم بازیگری را ادامه دهم اما خوشبختانه مهلت ثبت نام در آکادمی صدا و سیما به پایان رسیده بود. در نهایت مجبور به ادامه تحصیل در رشته قالی بافی شدم که درخواست های کمی دریافت کرد.

حضور در سخنرانی امین تارخ

او با توجه به علاقه ای که به بازیگری داشت از لیلا بلوکات، امین تارخ و میکائیل شهرشتانی درس بازیگری گرفت و سپس در کارگاه بازیگری حمید سااریگیان شرکت کرد.

اولین حضور مقابل دوربین و ورود به سینما

او در سال 1356 در نمایش های تئاتر شرکت کرد و در همان سال برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم جلوی دوربین رفت.

معروف به سریال یوسف پیامبر

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

شهرت خانم بلوکات از سال 2007 و در سن 24 سالگی و زمانی که در سریال یوسف پیامبر نقش همسر آخناتن را بازی کرد آغاز شد. بعداً اعلام شد که او نقش زلیخا را بازی خواهد کرد اما به دلیل تصادف رانندگی این نقش به کتایون ریاحی داده شد که او را به خوبی بازی کرد و خود ریاحی با این نقش در انظار عمومی به شهرت رسید. .

علاقه به ورزش

خانم بلوکات درباره علاقه خود به بازیگری گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، عضو ثابت تیم والیبال هنرمندانم هستم و به صورت حرفه ای سوارکاری می کنم اما از جوانی والیبال را دنبال می کردم.

زندگی شخصی

لیلا بلوکات که هنوز مجرد است، در این باره گفت: ازدواج امروز در اولویت زندگی من نیست، اما فکر می کنم ازدواج جزو موضوعاتی نیست که به طور خاص برنامه ریزی کرده و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خود می کند. وی همچنین در برنامه دورهمی گفت: من برای شوهرداری وقت ندارم بنابراین هر سایت و کانالی که در مورد ازدواج لیلا بلوکات با بازیگر، فوتبالیست، کشتی گیر و والیبالیست اطلاعاتی ارائه می کند کذب است.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

جراحی پلاستیک

بارها به خاطر بینی کوچک و گونه های بلندم مورد قضاوت قرار گرفته ام و حتی بسیاری از کارگردانان فکر می کنند هیچ قسمتی از صورت من متعلق به من نیست. اما قسم می خورم که حتی یک بار جراحی یا تزریق ژل انجام نداده ام.

کمک به دیگران

لیلا بلوکات کمک به دیگران را اینگونه توصیف کرد: من از بچگی عاشق کمک به دیگران بودم، یادم می آید زمانی که دبیرستان بودم متوجه شدم شخصی برای دریافت جهیزیه ای که خریده ام مشکل دارد. خوشحالی این کمک آنقدر برایم شیرین بود که تصمیم گرفتم بیشتر روی این رشته تمرکز کنم.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

جامعه امداد

خانم بلوکات، موسس موسسه خیریه مهر لیلا هدف این موسسه کمک به بیماران مبتلا به ام اس، سندرم داون، بیماران سرطانی، کودکان بی سرپرست و معلول است.

حضانت کودکان بی سرپرست

موسسه لیلا بلوکات بیش از 1000 فرزند دارد و 6 دختر معلول و 2 پسر را شخصا نگهداری می کند.

راز سلامت پوست

لیلا بلوکات راز سلامت پوست را اینگونه بیان کرد: از زمانی که با فواید و مضرات غذاهای خوراکی آشنا شدم بسیاری از مواد را از رژیم غذایی خود حذف کردم و جایگزین های مفیدتر و بهتری برای همه آنها پیدا کردم.

علاقه به کتاب

وی در این باره گفت: دو موضوعی که من بیشترین کتاب را در مورد آن مطالعه کرده ام یکی یکی کتاب های تاریخ و دیگری روانشناسی. من هم عاشق سفر هستم.

اگر بازیگر نبودم

از او پرسیدند اگر بازیگر نبودی چه کار می کردی؟ مصاحبه کننده پرسید: اگر به هنر علاقه نداشتم، حرفه فرش را انتخاب نمی کردم، من سرشار از علاقه و انرژی هستم و دوست دارم فکر و روحم را در جایی بریزم، اگر بازیگر نبودم. ، شاید من یک وکیل واجد شرایط یا یک روزنامه نگار برجسته بین المللی باشم، زیرا همیشه سعی می کنم کنجکاوی خود را ارضا کنم.

حضور فعال در اینستاگرام

او فعالانه در اینستاگرام حضور دارد و سعی می کند پست های مفهومی و همچنین عکس های افتتاحیه و پایانی کنسرت هایی که به آنها دعوت شده است را به اشتراک بگذارد و به نوعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. او بیش از 200 صفحه را در این پلتفرم دنبال می کند.

تعدادی از بهترین فیلم ها و سریال های لیلا بلوکات

در زیر شما عاشقان را با پنج فیلم و سریال لیلا بلوکات آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

همه چیز عادی است

کارگردان: محسن دامادی

بازیگران: عباس غزالی، بهنوش بختیاری لیلا بلوکات، رز رضوی، رضا رویگیری

سال ساخت: 1395

ژانر: درام، اجتماعی

امتیاز در E.M. دی ب:_

مهاجرت از روستا به شهر یکی یکی از معضلات جامعه ماست، زیرا مبنای این مطالعه در هیچ زمینه ای فراهم نشده است. حالا این فیلم هم در همین چارچوب ساخته شده و در نوع خود کاملاً جالب است. لیلا بلوکات نیز در این فیلم حضوری فعال دارد که به پیشرفت آن کمک می کند.

داستان این فیلم داستان زندگی یک جوان روستایی (با بازی عباس غزالی) است که به دلیل تشنگی و کمبود نان به پایتخت مهاجرت کرده است. او مجبور می شود در مشاغلی کار کند که هیچ دانش و تجربه ای برای آن ندارد. این مشکل به طور فزاینده ای زندگی او را به خطر می اندازد…

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

اخراج 2

کارگردان: مسعود ده نمکی

بازیگران: اکبر عبدی، امین حیایی، سید جواد رضویان، محمدرضا شریفی نیا، لیلا بلوکات

سال ساخت: 2008

ژانر: درام، جنگی، کمدی

امتیاز در E.M. دی ب:-

مجموعه اخراج ها مثل همیشه است یکی این فیلم به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران شناخته می‌شود که به دلیل کمدی منحصربه‌فرد مورد علاقه اکثر بینندگان قرار گرفت. این فیلم با روایتی جالب ما را به جنگ ایران و عراق می برد که رزمندگان ایرانی در مقابل دشمن می ایستند. لیلا بلوکات همچنین در این فیلم نقش خبرنگار سازمان مجاهدین خلق خلق را بازی می کند.

داستان این فیلم در ادامه داستان اخراج شدگان است. در ابتدای فیلم، عراقی ها مجروحان را می کشند و تبعیدیان اسیر را به اردوگاهی به ریاست رسول می برند. از سوی دیگر خانواده های آنها که قصد رفتن به مشهد را داشتند از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران تشویق شدند تا هواپیما را ربوده و در عراق فرود آورند و به صدام حسین پناهندگی دهند. مسافران از جمله خانواده های اخراج شدگان فرم های درخواست پناهندگی را پاره می کنند و سرود ایران را می خوانند.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

دراکولا

کارگردان: رضا عطاران

بازیگران: رضا عطاران، لوون هفتوان، لیلا بلوکات، ویشکا آسایش، سیامک انصاری

سال ساخت: 1394

ژانر: درام، کمدی

امتیاز در E.M. دی ب:_

رضا عطاران یکی او یکی از کارگردانان محبوب ایرانی است که همیشه موفق به خلق آثار کمدی خوبی می شود. آثار او همیشه برای ما ایرانیان خاطره انگیز بوده است، زیرا در کارنامه او آثاری چون خانه به دوش و متهم فراری دیده می شود. در حال حاضر یکی یکی از بهترین فیلم های لیلا بلوکات که در آن بازی هم کرده، فیلم دراکولا است که در سال 2014 اکران شد.

داستان این فیلم درباره یکی از اعضای خانواده خون آشام است که پس از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای خون آشامیدن به مواد مخدر معتاد شده اند…

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

لحظه گرگ و میش

کارگردان: همایون اسعدیان

بازیگران: المیرا دهقانی، فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، لیلا بلوکات، فرید سجادی حسینی

سال ساخت: 1397

ژانر: اجتماعی، عاشقانه

امتیاز در E.M. دی ب:_

سریال گرگ و میش از شبکه سه سیما پخش شد و اکثریت بینندگان تلویزیون از آن استقبال کردند. این درام خانوادگی داستانی جالب در مورد خانواده های ایرانی دارد که دیدن آن توصیه می شود و لیلا بلوکات نیز در این فیلم حضور مثبتی داشت.

داستان این سریال فراز و نشیب های یک خانواده اصیل ایرانی را در طول سی سال روایت می کند و به زندگی تنها دختر خانواده یاسمن می پردازد که با اتفاقات مختلفی از جمله جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی در دهه 60 آغاز می شود. و تا امروز ادامه خواهد داشت.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی لیلا بلوکات

حضرت یوسف

کارگردان: فرج الله سلحشور

بازیگران: مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، لیلا بلوکات، جعفر دهقان، رحیم نوروزی، ماهوش صبرکن، الهام حمیدی.

سال ساخت: 2007

ژانر: تاریخی، درام

امتیاز در E.M. دی ب:_

یوسف بدون شک یک پیامبر است یکی یکی از بهترین سریال های تاریخ سینمای ایران است که در زمان پخش با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد. این سریال مضمونی مذهبی و عرفانی دارد که به علاقه مندان به این سبک پیشنهاد می شود.

داستان این سریال از این قرار است که یعقوب مردم بنی اسرائیل را به سوی تنها خدای جهان فرا می خواند و به آنها هشدار می دهد که خدایان سرد و سنگی را پرستش نکنند. خداوند پیامبر بعدی را در نسل خود قرار داد و یوسف بی نظیر زیبا را به او عطا کرد. یوسف در کودکی خواب عجیبی دید. رویایی که در آن خورشید و ماه و 11 ستاره برای او سجده می کنند.

یعقوب که این رویای بزرگ را شنید. او به او توصیه می کند که این موضوع را از خواهر و برادرش پنهان کند. پس از مدتی، برادران یوسف که به عشق پدرشان به یوسف حسادت می‌کردند، او را در چاهی انداختند و پس از مدتی کاروانی او را از چاه بیرون آوردند و به مصری که پوتیفار دوست داشت فروختند و پوتیفار به او هدیه داد. . اما وقتی زلیخا از او می خواهد که با او بخوابد، یوسف فرار می کند، اما پوتیفار می آید و همه تقصیرها به گردن یوسف می افتد و او به زندان می رود و هشت سال در آنجا می ماند. اما توسط یکی یکی از دوستان او در زندان که مدت ها پیش آزاد شد و به آمنهوتپ پادشاه مصر خدمت کرد.

او با کمک قدرت تعبیر خواب خود، خواب حاکم را تعبیر کرد و با درایت خود تعبیر کرد. یکی او یکی از عاشقان حاکم و عزیز مصر شد. با این حال، خداوند می خواست از طریق یوسف مردم را به راه نجات و هدایت دعوت کند. او را از پستی چاه نجات داد و به او مقام و منزلت رفیع بخشید… سرانجام پس از سالها دوری به یاری خداوند جوانی را نزد زلیخا برگرداند و با او ازدواج کرد; و سرانجام پس از سی سال دوری، پدرش را یافت و به مصر برد.

منبع: روزانه

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما