پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال GAME OF THRONS
جنسیت اکشن، ماجراجویی، درام.
سال ساخت 2011-2019
تعداد فصول 8
تعداد قسمت ها 73
میانگین زمان در هر قسمت 57 دقیقه
IMDB 9.2/10
گوجه فرنگی فاسد 88%
شخصیت های اصلی سریال Game of Thrones در ساحل قدم می زنند.

خلاصه سریال

سریال بازی تاج و تخت حول محور تاریخ پادشاهی وستروس و مبارزه خانواده های مختلف برای تصاحب تخت آهنین می چرخد ​​و در چندین داستان متشکل از شخصیت های مختلف پیشرفت می کند. نفوذ و توطئه های پیچیده برای کنترل سلطنت به تدریج منجر به نبردهای خونین و خیانت های فراوان می شود.

از یک طرف، خانه لنیستر به رهبری سرسی لنیستر، خانه براتیون به رهبری رابرت باراتیون و خانه استارک به رهبری ند استارک و پسرانش برای قدرت در حال جنگ هستند. از سوی دیگر تهدید ارتش مردگان از شمال و حضور اژدهایان دنریس تارگرین از شرق وجود دارد.

شخصیت هایی مانند جان اسنو، دنریس تارگرین، تیریون لنیستر و دیگران در طول داستان تغییرات عمده ای را تجربه می کنند و با مشکلات و تهدیدات مختلفی مواجه می شوند.

داستان سریال Game of Thrones حول محور قدرت، جنگ، خیانت و وفاداری می چرخد. این پر از چالش های سیاسی، نبردها و ماجراهای جذاب است و با یک انقلاب پیچیده به پایان می رسد که همه شخصیت ها و تاج و تخت را تحت تاثیر قرار می دهد.

شخصیت ند استارک در سریال بازی تاج و تخت بر تخت نشسته است.

در مورد سریال

بازی تاج و تخت (انگلیسی: بازی تاج و تخت) یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی به کارگردانی دیوید بنیوف و دی. B. Vice برای HBO ساخته شده است. Game of Thrones اقتباسی از سریال فانتزی A Song of Ice and Fire نوشته جورج آر آر. مارتین که اولین رمانش بازی تاج و تخت است. این سریال در کشورهای انگلستان، کانادا، کرواسی، ایسلند، مالت، مراکش و اسپانیا فیلمبرداری شده است. بازی تاج و تخت در 17 آوریل 2011 از شبکه HBO در ایالات متحده پخش شد و در 19 می 2019 به پایان رسید و شامل 73 قسمت است که در هشت فصل پخش شده است.

شخصیت آریا استارک با بازی Maisie Williams در سریال Game of Thrones

دو واقعیت جالب در مورد سریال:

خوردن قلب اسب اثر امیلیا کلارک

آیا صحنه ای از فصل اول را به یاد دارید که شخصیت دنریس تارگرین مجبور شد دل اسبی را بنوشد؟ خب، به طور طبیعی، شما نمی توانید قلب یک اسب واقعی را خام بخورید، و به همین دلیل است که در آن سکانس، در واقع امیلیا کلارک او در حال خوردن یک آب نبات بسیار بزرگ بود. آب نباتی با کمی خمیر در داخل برای نشان دادن رگ های قلب تا سازندگان سریال بتوانند قلب را به طبیعی ترین شکل ممکن نشان دهند. امیلیا کلارک چندین بار از آن صحنه حالت تهوع داشت. به گفته او، شیرینی هایی که دنریس باید در آن سکانس می خورد، کمی شبیه محلول سفید کننده بود. سرانجام، پس از خوردن 28 آب نبات بزرگ به شکل قلب اسب، فیلمبرداری آن سکانس به پایان رسید، اما پس از آن امیلیا کلارک به دلیل خون مصنوعی چسبنده در آن آب نبات ها به شدت بیمار شد.

زبان دوتراکی

آیا زبان دوتراکی از سریال بازی تاج و تخت برای شما جالب بود و دوست دارید بدون نیاز به مترجم آن را بفهمید؟ در سال 2014، سازمان زبان زنده راهنمای قوانین و ساختارهای محاوره ای زبان دوتراکی را منتشر کرد که امکان انجام این کار را فراهم کرد. به خوانندگانش این قدرت را داد که مانند شخصیت عمل کنند سال دروغ است این دستورالعمل را توسط دیوید پترسونیک زبان شناس برجسته که با HBO برای ایجاد زبان دوتراکی همکاری کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما